PracaGrupypl.praca.dyskusje › aplikacje o prace

  • 1. Data: 2004-06-10 23:15:44
    Temat: aplikacje o prace
    Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@o...pl.KONIEC>

    Witam,

    wypelniam wlasnie aplikacje do jednych z firm i mam takie pytania:
    twoj najwiekszy sukces - dlaczego akurat to?
    problem zlozony, ktory rozwiazales itd.

    Niedawno skonczylem studia, praktyki mam jeszcze malo, wiec nie wiem co tu
    pisac. Macie moze pomysly co tu mozna napisac? Oczywiscie nic nie bede
    zmyslac. Bylbym wdzieczny za pomoc,

    --
    Pozdrowienia,
    Michal (Ojejku)

  • 2. Data: 2004-06-11 07:47:55
    Temat: Re: aplikacje o prace
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 11 Jun 2004 01:15:44 +0200, "Michal \(Ojejku\)"
    <m...@o...pl.KONIEC> zakodował:

    >wypelniam wlasnie aplikacje do jednych z firm i mam takie pytania:
    >twoj najwiekszy sukces - dlaczego akurat to?

    Jak nie masz nic szczególnego (wygrana olimpiada krajowa, wejście na
    jakąś sporą górkę czy coś w tym stylu) to zawsze masz jakieś sukcesy.
    Choćby ukończenie studiów. Ale warto poszukać czegoś nietypowego, żeby
    się wyróżnić.

    >problem zlozony, ktory rozwiazales itd.

    "Musiałem odpowiedzieć na pytanie "problem złożony, który
    rozwiązałeś". Nie miałe pojęcia, co wpisać. Zapytałem kolegów,
    rozkleiłem plakaty na mieście z prośbą o pomoc, przeszukałem internet
    i w końcu ktoś mi podsunął pomysł, żeby napisać: "Musiałem
    odpowiedzieć na pytanie "problem złożony......

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2004-06-11 07:51:47
    Od: Pawel J Maczewski <p...@o...pl>

    On Fri, 11 Jun 2004 01:15:44 +0200, Michal (Ojejku) wrote:

> [...]
    >
    > Niedawno skonczylem studia, praktyki mam jeszcze malo, wiec nie wiem co tu
    > pisac. Macie moze pomysly co tu mozna napisac? Oczywiscie nic nie bede

    najwiekszy sukces - ukonczenie studiow i odnalezienie Panstwa oferty w
    gąszczu innych... :)

    --
    Kender
    /* This post is licensed under the conditions of *

  • 4. Data: 2004-06-11 10:59:06
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    Michal (Ojejku) pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Witam,
    >
    > wypelniam wlasnie aplikacje do jednych z firm

    aplikacja - zastosowanie; program; ozdabianie naszywkami; praktyka
    (prawnicza)
    chodzi Ci zapewne o podanie.

    dbajcie o polszczyznę

    a poza tym - idź na całość ;-)

    Jerzy

  • 5. Data: 2004-06-11 21:13:50
    Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@o...pl.KONIEC>

    Czesc,

    dzieki za odpowiedzi i jeszcze mam cos:

    czy nie wiecie jakich odpowiedzi przyszli pracodawcy nie lubia? Te pytania
    chyba sa sprawdzane przez psychologow,

    --
    Pozdrowienia,
    Michal (Ojejku)