PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla 17 latka

  • 1. Data: 2004-06-10 19:41:11
    Temat: Praca dla 17 latka
    Od: "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl>

    Witam Wszystkich !
    Jestem nowy na grupie ale zdazylem sie troszke zapoznac z poprzednimi
    postami jak i tematyka grupy ...

    Wiadomo zblizaja sie wakacje i czlowiek zawsze chcialby cos sobie
    przyoszczedzic :) W tym poscie nie zamierzam pytac sie o dokladne oferty ...
    lecz o pomysl i sprawy formalne.

    Mianowicie mieszkam w miescie 200 000 mieszkancow na Slasku i te wakacje
    zapewne spedze w miescie.

    Czy majac nie ukonczone 17 lat mam szanse zdobyc jakakolwiek prace ? Jezeli
    tak to jaka ? Jak to wyglada z podpisywaniem jakichkolwiek umow itd ?

    Z gory dziekuje za pomoc !

    Pozdrawiam !
    Piotr z Zabrza

  • 2. Data: 2004-06-10 21:44:58
    Temat: Re: Praca dla 17 latka
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Thu, 10 Jun 2004 21:41:11 +0200
    "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl> wrote:

    > Czy majac nie ukonczone 17 lat mam szanse zdobyc jakakolwiek prace ?
    > Jezeli
    > tak to jaka ? Jak to wyglada z podpisywaniem jakichkolwiek umow itd ?

    Najczesciej proponowane osobom w Twoim wieku jest roznoszenie ulotek.
    Takze lepiej kombinuj jakis wlasny 'biznes'.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 3. Data: 2004-06-11 09:13:08
    Od: "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl>

    > Najczesciej proponowane osobom w Twoim wieku
    > jest roznoszenie ulotek.
    > Takze lepiej kombinuj jakis wlasny 'biznes'.

    heh no tak ! ja jeszcze kombinowalem nad praca administratora w lokalnej
    sieci ale to dopiero musialbym rozeznac co i jak ... Co do roznoszenia
    ulotek to wiesz ja powiem tak ze ja chetnie bym sie nawet na to pisal ale
    problem jest w tym ze cholernie trudno sie zalapac ! szczegolnie np w
    "Kolporterze" jestem zarejestrowany od roku i jeszcze nie zadzwonili taka
    kolejka :(

    A tak apropo ulotek ktos sie orientuje z jakich firm korzystaja supermarkety
    na Slasku takie jak np Geant , Real , Tesco , Lidl , Biedronka itd ?

    > pozdr. Slawek
    > GG: 1262167

    Pozdrawiam !
    SQ9FK
    Piotr z Zabrza

  • 4. Data: 2004-06-11 10:44:17
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wiadomo zblizaja sie wakacje i czlowiek zawsze chcialby cos sobie
    > przyoszczedzic :) W tym poscie nie zamierzam pytac sie o dokladne oferty ...
    [...]

    Trochę późno, ale zawsze można pojechać na jakieś zbiory (winogrona,
    etc.) - możliwe, ze być 'przyoszczędził' więcej, niż przez kilka miesięcy
    pracy na dobrym stanowisku :->

    Zacznij od znajomych: popytaj się, czy ktoś nie jedzie za granicę do pracy,
    czy nie znają kogoś, kto potrzebuje do prac sezonowych (np. zakładanie trawników,
    etc. ...)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-06-18 23:18:02
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Fri, 11 Jun 2004 11:13:08 +0200
    "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl> wrote:

    > A tak apropo ulotek ktos sie orientuje z jakich firm korzystaja
    > supermarkety
    > na Slasku takie jak np Geant , Real , Tesco , Lidl , Biedronka itd ?

    Kumpel roznosil ulotki ... skonczylo sie zerwanym sciegnem .. nie byl w
    stanie juz nic roznoscic to go wywalili... lepiej pokombinuj z tym
    adminowaniem siecia.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167