PracaGrupypl.praca.dyskusje › ankieta wigilijna (#005)

  • 21. Data: 2011-12-23 19:26:32
    Temat: Re: ankieta wigilijna (#005)
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-23 18:13:05 +0000, "cef" <c...@i...pl> said:

    > Nie odwracaj kota ogonem.

    Gość napisał, że trzy na pięć osób w firmie wzięły wolne.
    Z tego zdania nie wynika ile osób jest zatrudnionych w firmie.

    Wprawdzie fajne jest, że zrozumiałeś jaki to procent, ale mnie
    interesuje coś innego, więc możesz przestać mantrować, że ty już coś
    zrozumiałeś, bo wciąż nie rozumiesz. Ani tego, że język polski może
    wyrażać te same rzeczy w różny sposób, ani tego, że różne rzeczy mogą
    brzmieć w języku polskim tak samo, ani tego, że mnie intersuje
    coś innego niż twoja radość z wyliczenia procenta...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-12-23 20:28:28
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Bydlę wrote:

    > Gość napisał, że trzy na pięć osób w firmie wzięły wolne.
    > Z tego zdania nie wynika ile osób jest zatrudnionych w firmie.

    A dlaczego miałoby wynikać?
    Ktoś o to pytał?

    > język polski może
    > wyrażać te same rzeczy w różny sposób, ani tego, że różne rzeczy mogą
    > brzmieć w języku polskim tak samo

    Już się nie musisz tak tłumaczyć.

  • 23. Data: 2011-12-23 21:12:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-23 20:28:28 +0000, "cef" <c...@i...pl> said:

    > A dlaczego miałoby wynikać?

    Słoneczko - skup się.

    > Ktoś o to pytał?

    Tak - pytałem o to, ale przyszedłeś ty, by objawić wszystkim, że
    już policzyłeś jaki to procent.

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2011-12-23 21:32:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Bydlę wrote:

    > Słoneczko - skup się.

    Szkoda, że tak niewiele w temacie.

    > Tak - pytałem o to, ale przyszedłeś ty, by objawić wszystkim, że
    > już policzyłeś jaki to procent.

    Było mi przykro, że sobie nie poradziłeś.

  • 25. Data: 2011-12-23 23:56:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-23 21:32:47 +0000, "cef" <c...@i...pl> said:

    > Szkoda, że tak niewiele w temacie.

    Tak - padło pytanie, a ty przybiegłeś (jak ten down z dowcipu o
    autobusie) krzycząc, że wiesz jaki to procent.
    Czyli policzyłeś coś, co wszyscy znali, a pytanie było o coś zupełnie innego.

    Fajnie, ale bez sensnu.

    Ponieważ nie mogę każdemu (...) poświęcać tyle czasu, ile (...)
    potrzebuje na zrozumienie spraw elementarnych - zostawiam cię z tym -
    nie trudź się z odpisywaniem, nie przeczytam.

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2011-12-24 10:36:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Bydlę wrote:

    > Czyli policzyłeś coś, co wszyscy znali, a pytanie było o coś zupełnie
    > innego.

    No dobra, dałeś ciała z tymi procentami i teraz
    nie wiesz jak wybrnąć.

    > Ponieważ nie mogę każdemu (...) poświęcać tyle czasu, ile (...)
    > potrzebuje na zrozumienie spraw elementarnych - zostawiam cię z tym -
    > nie trudź się z odpisywaniem, nie przeczytam.

    Żaden problem.
    Chętnie pomagam jak ktoś ma problemy.

  • 27. Data: 2011-12-25 17:58:04
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    Potem męczą innych
    > żaląc się w necie.

    skoro zrobiliście już świąteczny nastrój, to mnie zawsze interesowało jak
    Bogobojni (Tuskobojni) przygotwują żywego karpia na wigilię? może jakiś
    filmik yt?

  • 28. Data: 2011-12-27 22:27:37
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jd7o78$lgh$1@node2.news.atman.pl...
    > Potem męczą innych
    >
    > skoro zrobiliście już świąteczny nastrój, to mnie zawsze interesowało jak
    > Bogobojni (Tuskobojni) przygotwują żywego karpia na wigilię? może jakiś
    > filmik yt?

    Obstawiam (choć może się mylę) że większość - i tu Cię zaskoczę :
    niezależnie od wyznania lub politycznych przekonań - przygotowuje karpia
    martwego. Obdzieranie z łusek lub obcinanie płetw żywej rybie byłoby trudne
    dla kucharza (?) i niemiłosierne dla ryby. Myślę zatem (choć może się mylę)
    że amatorzy karpia kupują go już martwego lub uśmiercają go przed
    przygotowaniem. Jednym z popularniejszych sposobów uśmiercenia ryby jest
    ogłuszenie jej uderzeniem w głowę i odcięcie głowy ogłuszonej rybie. Jesteś
    zaskoczony czy pytałeś bo po prostu nie wiedziałeś ?
    --
    Jackare

  • 29. Data: 2011-12-29 22:12:14
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    W dniu 23.12.2011 16:28, cef pisze:
    /.../
    > A zatem: ile to jest 3 na 5 procent?
    > Pozostawiam Cię z tym problemem na Święta.

    60%