PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w warszawie za ile?

  • 1. Data: 2011-12-05 17:24:40
    Temat: praca w warszawie za ile?
    Od: "nowy" <k...@o...pl>

    za ile mniej więcej opłaca się praca w warszawie tak żeby nie dopłacać z
    własnej kieszeni?
    wymaniejm mieszkania, koszta utrzymania, dostałem propozycję 2kzł i zupełnie
    nie mam pojęcia czy warto

  • 2. Data: 2011-12-05 17:44:38
    Temat: Re: praca w warszawie za ile?
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-05 18:24, nowy pisze:
    > za ile mniej więcej opłaca się praca w warszawie tak żeby nie dopłacać z
    > własnej kieszeni?
    > wymaniejm mieszkania, koszta utrzymania, dostałem propozycję 2kzł i
    > zupełnie nie mam pojęcia czy warto

    nie warto.

  • 3. Data: 2011-12-05 19:19:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 5 Dec 2011 18:24:40 +0100, nowy napisał(a):

    > wymaniejm mieszkania, koszta utrzymania, dostałem propozycję 2kzł i zupełnie
    > nie mam pojęcia czy warto

    No mieszkanie za to wynajmiesz. A resztę?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2011-12-05 19:44:59
    Od: Piotr <...@...com>

> [...]
    > własnej kieszeni?
    > wymaniejm mieszkania, koszta utrzymania, dostałem propozycję 2kzł i
    To zależy ile zarabiasz obecnie.
    Jeśli te 2kzł zarabiasz tygodniowo, "na rękę", to można spokojnie acz
    skromnie żyć.

  • 5. Data: 2011-12-06 19:13:43
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Piotr" <...@...com> napisał w wiadomości
    > To zależy ile zarabiasz obecnie.
    > Jeśli te 2kzł zarabiasz tygodniowo, "na rękę", to można spokojnie acz
    > skromnie żyć.

    Z tego co się orientuję (aczkolwiek nie wiem na ile moje informacje są
    aktualne) to w Warszawie są np sklepy. W tych sklepach pracują ludzie. Nic
    mi nie wiadomo by całkiem spora liczba osób pracujących w różnego rodzaju
    tescach, biedronkach, realach, żabkach i wszelkich innych placówkach
    handlowcych z małymi prywatnymi geszeftami na czele zarabiała miesięcznie 8
    tyś netto co zapewniałoby im spokojne acz skromne życie. Wg tego co
    napisałeś ludzie ci żyją poniżej progu ubóstwa a zasiedlając liczne slumsy i
    squaty zapewniają kolejne pokolenia nedzy i patologii....
    Czy w moim rozumowaniu jest jakaś luka ?

  • 6. Data: 2011-12-06 19:55:00
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-12-06 20:13, Jackare pisze:

> [...]
    > liczne slumsy i squaty zapewniają kolejne pokolenia nedzy i patologii....
    > Czy w moim rozumowaniu jest jakaś luka ?

    Jest.
    Reale czy inne Lidle są też w pozostałych krajach UE.
    Sądzisz, że pracownicy wszystkich Lidlów Europy zarabiają dokładnie tyle
    samo, wg jakiegoś lidlowskiego klucza? :)
    To teraz przełóż to sobie na Lidl w Warszawie i Lidl w Cichej
    Podlubelskiej. Chyba się trochę zdziwisz :)

    N.

  • 7. Data: 2011-12-06 21:03:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-06, Jackare <1...@1...tralala.com> wrote:

    [...]

> [...]
    > squaty zapewniają kolejne pokolenia nedzy i patologii....
    > Czy w moim rozumowaniu jest jakaś luka ?

    Ale rozpatrujesz:
    - osoby utrzymujące się samotnie i/lub utrzymujące samodzielnie rodzinę
    - spłacające dużą ratę za mieszkanie, tudzież za wynajem
    ? Naprawdę zakładasz emigrację zarobkową do Warszawy w celu zarabiania
    2 tys zł "na kasie"?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2011-12-06 22:23:49
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    On 06.12.2011 20:55, Nixe wrote:
> [...]
    > To teraz przełóż to sobie na Lidl w Warszawie i Lidl w Cichej
    > Podlubelskiej. Chyba się trochę zdziwisz :)

    Jezeli dazysz do tego, ze w warszawskim Lidlu zarabia sie wiecej niz w
    innych Lidlach, to ok - byc moze masz racje. Tyle tylko, ze nie chce mi
    sie wierzyc, ze szeregowy pracownik warszawskiego Lidla zarabia az 8k
    PLN netto. Podejrzewam, ze ciezko nawet o polowe tej kwoty.

    Z tego co napisal Piotr wynikaloby, ze pracownik majac 4k PLN na reke ma
    po prostu przewalone, bo skoro za 8k mozna zyc co najwyzej skromnie to
    co dopiero za 4k i mniej?

    Ja w Warszawie bylem dwa razy w zyciu i nie mam pojecia jakim budzetem
    trzeba dysponowac, zeby tam zyc jak czlowiek. Wydawalo mi sie, ze 4k
    wystarczy na wynajem mieszkania i przecietne zycie - czyzbym sie mylil?

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos

  • 9. Data: 2011-12-06 22:45:50
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-06, Tomek[TK] <t...@N...pl> wrote:

    [...]

    > Ja w Warszawie bylem dwa razy w zyciu i nie mam pojecia jakim budzetem
    > trzeba dysponowac, zeby tam zyc jak czlowiek. Wydawalo mi sie, ze 4k
    > wystarczy na wynajem mieszkania i przecietne zycie - czyzbym sie mylil?

    To zależy czy myślimy o życiu w pojedynkę, czy jednak o założeniu rodziny.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2011-12-06 23:55:00
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-06 23:23, Tomek[TK] pisze:
    > Ja w Warszawie bylem dwa razy w zyciu i nie mam pojecia jakim budzetem
    > trzeba dysponowac, zeby tam zyc jak czlowiek. Wydawalo mi sie, ze 4k
    > wystarczy na wynajem mieszkania i przecietne zycie - czyzbym sie mylil?

    wszystko zależy od tego, gdzie będziesz mieszkał i gdzie robił zakupy.
    Czynsz za mieszkanie to może być 2k+ w centrum lub 300 na obrzeżach. Lub
    nawet kilkadziesiąt złotych w radzyminie czy innym piździewie.
    Zakupy możesz robić za X zł w markecie, lub za 3*X w osiedlowym sklepie.
    w piździewie będzie to 0,5 * X.

    Za 4k spokojnie wyżyjesz na obrzeżach i to bez wielkiego oszczędzania,
    ale jak będziesz chciał mieszkać w drogich miejscach to będziesz biedował.