PracaGrupypl.praca.dyskusje › analizy informacji liczbowych

  • 1. Data: 2005-11-07 15:30:35
    Temat: analizy informacji liczbowych
    Od: "krzyh" <k...@r...toya.net.pl>

    Witam wszystkich
    Czy moglby ktos mi przyblizyc czy wynik otrzymany w tescie "analizy
    informacji liczbowych" na poziomie 70 centyli to dobry wynik jesli chodzi o
    proces rekrutacji w firmie informatycznej.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    krzyh

  • 2. Data: 2005-11-10 14:16:08
    Temat: Re: analizy informacji liczbowych
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    krzyh na pl.praca.dyskusje:
> [...]
    > informacji liczbowych" na poziomie 70 centyli to dobry wynik jesli chodzi o
    > proces rekrutacji w firmie informatycznej.

    Nie to bym sie znal... Ale znaczy to mniej więcej tyle ze byles lepszy
    od 70% zdajacych... ok 30% bylo lepszych od ciebie. Wiec? Nie wiem.

    --
    Ziemek

  • 3. Data: 2005-11-10 14:47:00
    Od: "krzyh" <k...@r...toya.net.pl>

    Użytkownik "Ziemek Borowski" <z...@Z...Waw.PL> napisał w
    wiadomości news:slrndn6lh8.1cg.ziembor.news@tau.ceti.pl...
> [...]
    >
    > Nie to bym sie znal... Ale znaczy to mniej więcej tyle ze byles lepszy
    > od 70% zdajacych... ok 30% bylo lepszych od ciebie. Wiec? Nie wiem.

    Dzieki za zainteresownie, akurat to widzialem, ale raczej chodzilo mi o to
    czy wartosc jak osiagnelem jest wystarczajaca w procesie rakrutacji.
    Myslalem, ze sie ktos podzieli swoimi doswiadczeniami. Dzieki i pozdrawiam.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-11-15 11:28:06
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    Użytkownik "krzyh" <k...@r...toya.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy wartosc jak osiagnelem jest wystarczajaca w procesie rakrutacji.
    > Myslalem, ze sie ktos podzieli swoimi doswiadczeniami. Dzieki i

    to zalezy od tego co założyła firma. a to co napisał kolega o rozłożeniu
    wyników nie jest prawdą. nie znaczy to że 30 5 osób napisąło lepiej. wynika
    to tylko ze specyfiki skali centylowej.
    może się okazac, że:
    1. napisałeś najlepiej albo najgorzej
    2. firma np. założyła że minimum żeby przejśc do dalszego etapu to 50 albo
    90.

    czyli- na podstawie podanych przez ciebie informacji NIE DA SIĘ ocenić jak
    ta wartość ma się do twoich szans w procesie rekrutacyjnym.

    a tak z ciekawości- który to test był? i na jakie stanowisko?
    pozdr. E.