PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek a odmowa propozycji pracy

  • 1. Data: 2005-11-07 14:41:28
    Temat: Zasiłek a odmowa propozycji pracy
    Od: "Jarek {XLord71]" <g...@g...pl>

    Witam,
    jeśli odmówie propozycji pracy z UP raz lub dwa to stracę zasiłek?
    Dzięki
    Jarek

  • 2. Data: 2005-11-07 17:09:59
    Temat: Re: Zasiłek a odmowa propozycji pracy
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Jarek {XLord71] wrote:
    > Witam,
    > jeśli odmówie propozycji pracy z UP raz lub dwa to stracę zasiłek?

    Już za pierwszym razem, jeśli odmówisz to zostanie Ci
    wstrzymane wypłacanie zasiłku na 3 miesiące. Moja
    mama była w takiej sytuacji. Propozycja pracy za kasę
    mniejszą lub niewiele większą niż sieciówka PKS.

  • 3. Data: 2005-11-09 07:05:09
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    jeżeli są to prace interwencyjne (tak było np w przypadku bytomskich
    konduktorów autobusowych) to odmowa skutkowała utratą zasiłku i utratą praw
    do ubezpieczenia. Sprawdźcie czy to zgodne z przepisami, ale coś takiego
    mówił mi mój brat który pracuje jako konduktor z "oferty" UP
    --
    Jackare
    Bytom

  • 4. Data: 2005-11-09 10:00:06
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Wed, 9 Nov 2005 08:05:09 +0100, Jackare napisał(a):

> [...]
    > do ubezpieczenia. Sprawdźcie czy to zgodne z przepisami, ale coś takiego
    > mówił mi mój brat który pracuje jako konduktor z "oferty" UP

    Jeżeli odmawiasz przyjęcia jakiejkolwiek (bez znaczenia - interwencja,
    publiczne, czy "normalna") oferty pracy, do wykonania której masz
    odpowiednie kwalifikacje, to wówczas zostajesz wykreślony z ewidencji
    bezrobotnych na 90 dni.
    Powyższe dotyczy również propozycji stażu, szkolenia, czy przygotowania
    zadowodego.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski