    From: "max20001" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: a teraz 2 biegun
    Date: Sun, 6 Mar 2005 22:47:24 +0100

    Użytkownik "it man" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3a15.00000c7d.422ae1a1@newsgate.onet.pl...
    > W mojej firmie XXX zarabiam niezle. Stawka podstawowa duzo powyzej
    sredniej
    > krajowej + mieszkanie w centrum oplacone z mediami + opieka medyczna +
    premia
    > od czasu do czasu do czasu. --- 1,5 roku po zakonczeniu studiow.
    > Ale to nic, u nas sa ludzie na kontraktach (w 98% obckrjowcy) ktorzy
    zarabiaja
    > 10,000 - 15,000 EURO miesiecznie i nie sa to jacys wymiatacze z 15 letnim
    > doswiadczeniem tylko gostki nawet z 3-4 letnim.
    >
    > Wiecej optymizmu :)

    a teraz 2 inne przypadki z zycia wziete

    1. aglomercja na pn kraju - profil firmy - administracja / budzetowka -
    4-cio stopniowa rekrutacja na stanowisko asystenta dyrektora - testy ze
    znajomosci jezykow, logicznego myslenia, oprogramowania w tym i
    specjalistycznego uzywanego w firmie - osoba ktora dostala sie na to
    stanowisko moze pochwalic sie znajomoscia 3 jezykow obcych (2 biegle),
    studia wyzsze + mba z finansow za granica, jest w trakcie pisania
    doktoratu - wynagrodzenie okolo 2000 zl brutto

    2. to samo miasto - profil firmy - wydawnictwo - stanowisko - asystent w
    dziale marketingu - kandydat - studia wyzsze kierunkowe, zagraniczne studia
    podyplomowe, liczne kursy, praktyki, 2 jezyki (1 biegle) - wynagrodzenie
    okolo 1800 brutto

    "fajnie?!" .......