PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2007-07-16 10:11:54
    Temat: Zwolnienie lekarskie
    Od: iza <i...@w...pl>

    Witam serdecznie
    Mam pytanie moze niezbyt wazne ale jakos mam wątpliwości. U lekarza
    byłam dnia 09lipca i dostalam zwolnienie na 2 tyg Moje pytanie brzmi
    kiedy powinnam wrócić do pracy we wtorek 24.07 czy w poniedzialek
    23.07Jakos całkiem zgłupiałam a nie mam daty powrotu do pracy Prosze
    poradzcie Dziekuje Iza:)

  • 2. Data: 2007-07-16 10:23:25
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-16 12:11 [iza] napisał(a):

    > Mam pytanie moze niezbyt wazne ale jakos mam wątpliwości. U lekarza
    > byłam dnia 09lipca i dostalam zwolnienie na 2 tyg Moje pytanie brzmi
    > kiedy powinnam wrócić do pracy we wtorek 24.07 czy w poniedzialek

    Przecież masz na ZLA napisane do kiedy jesteś niezdolna do pracy.
    Następnego dnia idziesz pracować.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 3. Data: 2007-07-16 11:13:49
    Od: iza <i...@w...pl>

    On 16 Lip, 11:23, "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote:

    > Przecież masz na ZLA napisane do kiedy jesteś niezdolna do pracy.
    > Następnego dnia idziesz pracować.
    >
    > --
    daty 9lipca to nie jest polskie zwolnienie.

  • 4. Data: 2007-07-16 14:04:24
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-16 13:13 [iza] napisał(a):

    daty 9lipca to nie jest polskie zwolnienie.

    To poczytaj w niepolskim prawodawstwie jak się interpretuje niepolskie
    zwolnienie. W Polsce obowiązuje druk ZUS ZLA.

  • 5. Data: 2007-07-16 16:05:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1184584429.059740.24940@w3g2000hsg.googlegroups
    .com iza
    <i...@w...pl> pisze:

    > oto chodzi ze nie mam daty konca zwolnienia tylko wypisane na okres
    > 2 tyg od daty 9lipca to nie jest polskie zwolnienie.
    I post niezbyt po polsku napisany...
    A tak na logikę: tydzień to 7 dni (chyba, że gdzieś "niewpolsce" jest
    inaczej), dwa tygodnie, to 14 dni. Skoro zwolnienie jest od 09.07, to jest
    to pierwszy dzień zwolnienia. Dodaj sobie 14 dni wolnych i następnego dnia
    idziesz do pracy.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-07-16 20:19:51
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości news:f7g4vs$6tf$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    to jest
    > to pierwszy dzień zwolnienia. Dodaj sobie 14 dni wolnych i

    Ale 14 dni trzeba dodać do 8 lipca. Jeżeli zwolnienie jest od 9 lipca
    na 2 tygodnie, to ostatni dzień zwolnienia jest 22 lipca (niedziela) i
    w poniedziałek 23 lipca br. trzeba zgłosić się w pracy lub u lekarza w
    celu dalszego leczenia i kolejnego zwolnienia.

    Pozdrawiam

    wa

  • 7. Data: 2007-07-16 20:25:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f7gk7h$sgm$1@nemesis.news.tpi.pl wektor
    <w...@i...pl> pisze:

    > jest
    > to jest
    > następnego dnia
    > Ale 14 dni trzeba dodać do 8 lipca.
    No tak, 9.07 to już jest pierwszy dzień zwolnienia, masz rację.

    Tak jest.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-07-17 14:06:22
    Od: iza <i...@w...pl>

    On 16 Lip, 21:25, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:f7gk7h$sgm$1@nemesis.news.tpi.plwekto

    > No tak, 9.07 to już jest pierwszy dzień zwolnienia, masz rację.

> [...]

    Dziekuje
    PS Strasznie tu chamowato. Szkoda ze niektórym brakuje taktu i
    tolerancji moze nie jestem wyksztalcona osoba i nie potrafie pisac po
    polsku ani liczyc nawet do 14 a po za tym tylko zapytalam. Ale
    pomimo tego dziekuje za odpowiedz tym ktorzy po prostu odpowiedzieli
    nie dodajac komentarza.

  • 9. Data: 2007-07-17 20:39:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1184681182.748959.321930@e16g2000pri.googlegrou
    ps.com
    iza <i...@w...pl> pisze:

    > PS Strasznie tu chamowato.
    Tak myślisz? To pewnie już tu nie zajrzysz, ja bym nie zaglądał tam gdzie mi
    się nie podoba.

    > Szkoda ze niektórym brakuje taktu i
    > tolerancji moze nie jestem wyksztalcona osoba i nie potrafie pisac po
    > polsku ani liczyc nawet do 14
    Widzisz, każdy ma jakieś wady. Jednym brakuje taktu, tolerancji, innym
    elementarnego wykształcenia, a nawet rozumu.
    Tyle, że jedno jest ocenne, drugie ewidentne. Gdybym musiał wybierać nie
    miałbym kłopotu.

    --
    Jotte