PracaGrupypl.praca.dyskusjeZawód Bezrobotny!!! › Re: Zawód Bezrobotny!!!
    From: "Magda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zawód Bezrobotny!!!
    Date: Mon, 26 May 2003 10:36:24 +0200

    No właśnie brak im poczucia humoru ale tłumacze to tym że za długo szukają
    pracy.
    Bardzo sie ciesze że napisałeś "Poczucie humoru przydaje sie zawsze. Nawet
    gdy jest
    > beznadziejnie....wlasciwie to wtedy najbardziej"
    A ja myślałam że juz jestem ginącym gatunkiem bo myslę dokładnie tak
    samo.Całe szczęscie że sa jeszcze tacy ludzie.
    Po co sie denerwowac i stresowac jak mozna sie z tego po prostu śmiać.
    Ps.Na tym forum 89% ludzi to malkontenci-to jest strasze.Normalne osoby
    które szukja porady są zawalane samą krytyką!!!
    Tym optymistycznym akcentem kończe drogi Wizard.