PracaGrupypl.praca.dyskusjeZawód Bezrobotny!!! › Re: Zawód Bezrobotny!!!
  • Data: 2003-05-26 18:03:20
    Temat: Re: Zawód Bezrobotny!!!
    Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drogi Robercie.
    Bardzo sie ciesze że udzielasz sie na tym forum.
    Zgadzamy sie w jedny dużo nie znaczy dobrze!!!Aplikowanie do tysiąca firm
    powoduje że pracownicy HR dostają bzika a pózniej piszą że wszyscy są tacy
    sami.
    50% aplikacji nie odpowiada wymaganiom wyznaczonych przez pracodawcę w
    ogłoszeniu.Znajomi Po co marnować papier-teren lasów w Brazyli jest co raz
    mniejszy.
    Pozdrawiam