PracaGrupypl.praca.dyskusjeZawód Bezrobotny!!! › Re: Zawód Bezrobotny!!!
  • Data: 2003-05-26 23:43:11
    Temat: Re: Zawód Bezrobotny!!!
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bau720$7jt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Przesada jest niezdrowa, ale bierność może być jeszcze bardziej. Nie
    > twierdzę, że należy latać jak oszalały, byle wyrobić normę. Ale np.
    > w Warszawie naprawdę da się ten czas poświęcić na szukanie pracy -
    jest po
    > prostu dużo ofert. Wystarczy - poniedziałkowa GW z przeczytaniem
    > ogłoszeń [mordęga, jak dla mnie ;)], środowe ŻW, raz na tydzień 4
    > portale o pracy, raz na dwa tygodnie Biuletyn SC + inne okazyjne i
    > niesztampowe metody. A prawdę powiedziawszy, ja już z szukania pracy
    > naprawdę zrobiłem sobie pracę na pół etatu - przynajmniej nie myślę
> [...]

    Właściwie to mógłbym zmienić podpis i wysłac tego posta zamiast Ciebie
    :-)

    Robię prawie dokładnie to samo. Wyborcze (dwie: Wrocław i Katowice)
    to równiez dla mnie mordęga. Mało tego aby mieć czyste sumienie,
    studiuję wszystkie drobne. Portali sprawdzam trochę wiecej (dla
    czystego sumienia) i mniej więcej co 4-5 dni, tak żeby nie ślęczeć
    w jednej sesji 2h. I szczerze pwiedziawszy to mam serdecznie dość.
    Wolałbym 100x bardziej posiedzieć nad jakim ciekawym zagadnieniem
    zamiast przeglądaina ofert.

    Ale póki co zaciskam zęby i wracam na
    www.panoramafirm.com.pl/serwis/praca
    :-)