PracaGrupypl.praca.dyskusjeZawód Bezrobotny!!! › Re: Zawód Bezrobotny!!!
  • Data: 2003-05-25 23:23:54
    Temat: Re: Zawód Bezrobotny!!!
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Sun, 25 May 2003 22:06:43 +0200, gdy "Magda"
    <m...@w...pl> napisał:

    >Jeśli jesteś bezrobotnym to masz niezłego sponsora,który ma stałe źródło
    >dochodu.A po za tym nie napisałam co bezrobotny robi po pracy.To miała byc
    >taka mała satyra dla bezrobotnych bo są sfrustrowani szukaniem
    >pracy.

    Domyśliłem się :) Ale moja odpowiedź wynikała z tego, ze niektórzy
    potraktowali Twój mail poważnie.

    >Domyślam sie, ze akurat ty tego nie zrozumiałeś bo nie szukasz pracy.

    A co to ma do rzeczy?

    >Nie każdy ma do tego talent,nie wszyscy starają sie o prace w dziale IT.
    >Pomyśl nie jesteś sam na tej ziemi.Mądra głowo!!!!!!

    Koleżanko droga, podałem kilka przykładów. Można pisać program, można
    założyć ogródek, można napisać "Satyrę na leniwych bezrobotnych". Ważne,
    żeby nie siedzieć bezczynnie, żeby rozwijać swoje zainteresowania.

    pzdr
    Robert