PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zawód Bezrobotny!!!

  • 1. Data: 2003-05-24 15:04:11
    Temat: Zawód Bezrobotny!!!
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Powstał nowy zawód bezrobotny!
    Do zkresu obowiązków należy:
    8.00 Stawiać sie rano do pracy czyli kupić Gazetę Wyborczą z dodatkiem
    Praca.
    8.30 Wykonywanie czynności biurowych-przegladanie ogłoszeń.
    8.40 Odbywanie rozmów przez telefon-puszczenie sygnału na komórke do
    znajomych pracują więc stać ich na dzwonienie do was.
    9.40 Przerwa na śniadanie-musi mieć siłę do ciężkiej pracy.
    10.00 Obsługa programu operacyjnego Windows oraz programu Word-pisanie cv i
    listu motywacyjnego.
    12.30 Udaje się do współpracownika aby zeskanować fotografię w celu
    dołączenia go do CV.
    13.30 Praca w terenie-pracownik wychodzi z firmy aby załatwić niezbędne
    sprawy na poczcie wysyła firmową korespondecję.(cv i list)
    14.30 Po drodze spotyka innych bezrobotnych i wymieniaja spostrzeżenia na
    temat swoje pracy.Bardzo negatywne i wulgarne słowa padaja pod adresem
    PUP(Powiatowy Urząd Pracy) i Gazety Wyborczej-dodatek praca.
    15.00 Planuje spotkanie branżowe w popularnym barze aby przy napojach
    alkoholowych spotkać sie z normalnymi ludzmi.
    Dodatkwe przywileje:
    Raz w miesiącu ma podróż służbową do Powiatowego Urzędu Pracy
    Targowanie sie na bazarze w celu obniżenia kosztów zakupu
    Bierze na litość Policjantów, żeby nie płacić mandatu za przekraczanie szosy
    nie po pasach oraz kanarów za jeżdzenie autobusem bez biletu.

  • 2. Data: 2003-05-24 15:40:47
    Temat: Re: Zawód Bezrobotny!!!
    Od: "Andrzej" <n...@o...pl>

    ;P

  • 3. Data: 2003-05-24 16:56:16
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    szosy
    > nie po pasach oraz kanarów za jeżdzenie autobusem bez biletu.

    I przy tak rozplanowanym dniu i "aktywnym" poszukiwaniu pracy jest szanasa
    na dozgodnne wykonywanie tego zawodu.
    JO

  • 4. Data: 2003-05-24 17:00:30
    Temat: Odp: Zawód Bezrobotny!!!
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    A Anonse i Bałtycki to co ?:)

  • 5. Data: 2003-05-24 17:37:45
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Masz jakies inne propozycje na szukanie pracy, moze sie podzielisz, co ?:)

    Użytkownik Jo <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bao881$8aj$...@a...news.tpi.pl...

  • 6. Data: 2003-05-24 19:00:35
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    |

    | 15.00 Planuje spotkanie branżowe w popularnym barze aby przy napojach
    | alkoholowych spotkać sie z normalnymi ludzmi.

    Ktoś kiedyś powiedział:
    "Poszukiwanie pracy to robota na pełen etat"
    Mądre słowa.

    Andrzej K.

  • 7. Data: 2003-05-24 21:23:52
    Od: "--br0dalus--" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Powstał nowy zawód bezrobotny!

    <CIACH>

    śmieszne to to nie było

    żenujące wręcz

  • 8. Data: 2003-05-25 07:56:34
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Magda napisał:

    > Powstał nowy zawód bezrobotny!
    > Do zkresu obowiązków należy:
    > 8.00 Stawiać sie rano do pracy czyli kupić Gazetę Wyborczą z dodatkiem
    > Praca.

    Trochę OT - w Warszawie od pewnego czasu, we wkładkę pt. praca, bawi się
    Życie Warszawy [w środowym wydaniu]. Jak na razie to poziom ogłoszeń
    mocno niski - pierwszy raz w popularnej gazecie widziałem ogłoszenia
    ramkowe [chyba 4x5 cm, lub coś koło tego] w popularnym temacie -
    zarabianie w internecie. :)

    Flyer

  • 9. Data: 2003-05-25 15:32:14
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Sat, 24 May 2003 19:37:45 +0200, gdy "Andrzej Olszewski"
    <a...@d...pl> napisał:

    >Masz jakies inne propozycje na szukanie pracy, moze sie podzielisz, co ?:)

    Ja mam:

    Codziennie:
    7:00 godzina na rowerze
    8:00 sniadanie + prasa (lub rzeczpospolita.pl)
    9:00-18:00
    - przypominanie sobie wiadomosci ze studiów
    - poznawanie nowosci branzowych (internet, biblioteka czasopism, empik
    jeśli nie wyrzucą)
    - powtarzanie obcych słówek
    - ćwiczenie się w obsłudze różnych programów
    - odnawianie starych znajomości
    - jeśli masz talent i chęć: zacznij pisać jakiś freewarowy program,
    dołącz do ciekawych grup dyskusyjnych w sieci, napisz jakiś tekst o tym
    co Cię interesuje i wrzuć na WWW.
    - robienie tego, na co nigdy nie było czasu, BYLE NIE SIEDZENIE NA TYŁKU
    I PATRZENIE SIĘ W SUFIT
    - w międzyczasie obiad ;-)
    17:00 herbatka ze znajomym bezrobotnym, rozmowki angielskie, wzajemne
    motywowanie się :)
    19:00-20:00 kolacja + upewnić się, że telewizor jest WYŁĄCZONY i nie
    jesteś zalewany katastrofizmem płynącym z mediów.
    20:00-24:00 a rób sobie co chcesz BYLE NIE ZALEWAJ PAŁY I NIE GAP SIĘ W
    TV.

    1 dzień w tygodniu: przeglądanie ogłoszeń, przygotowywanie LM i CV (po
    godzinie na jedną ofertę) i wysyłanie na maks. 4-5 ofert.

    Pozdr.
    Robert

  • 10. Data: 2003-05-25 19:15:45
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Robert Drozd napisał:

    > Ja mam:

    > 1 dzień w tygodniu: przeglądanie ogłoszeń, przygotowywanie LM i CV (po
    > godzinie na jedną ofertę) i wysyłanie na maks. 4-5 ofert.

    Z tym się nie zgodzę - może nawet nie prezentując swojego przykładu [w
    zależności od tygodnia 2-3 dni [przeliczeniowych] szukania pracy], ale
    prezentując tekst z poradnika www.abcpraca.pl [chyba się nie pomyliłem]
    - każdego dnia conajmniej 5 godzin na szukanie pracy. Ale tekst
    budujący, z tym, że takie coś lepiej by wychodziło, gdyby istniała grupa
    [realna?] z zewnętrznym moderatorem.

    Flyer