PracaGrupypl.praca.dyskusjeZawód Bezrobotny!!! › Re: Zawód Bezrobotny!!!
  • Data: 2003-05-26 08:36:24
    Temat: Re: Zawód Bezrobotny!!!
    Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie brak im poczucia humoru ale tłumacze to tym że za długo szukają
    pracy.
    Bardzo sie ciesze że napisałeś "Poczucie humoru przydaje sie zawsze. Nawet
    gdy jest
    > beznadziejnie....wlasciwie to wtedy najbardziej"
    A ja myślałam że juz jestem ginącym gatunkiem bo myslę dokładnie tak
    samo.Całe szczęscie że sa jeszcze tacy ludzie.
    Po co sie denerwowac i stresowac jak mozna sie z tego po prostu śmiać.
    Ps.Na tym forum 89% ludzi to malkontenci-to jest strasze.Normalne osoby
    które szukja porady są zawalane samą krytyką!!!
    Tym optymistycznym akcentem kończe drogi Wizard.