PracaGrupypl.praca.dyskusjeZawód Bezrobotny!!! › Re: Zawód Bezrobotny!!!
  • Data: 2003-05-25 20:06:43
    Temat: Re: Zawód Bezrobotny!!!
    Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli jesteś bezrobotnym to masz niezłego sponsora,który ma stałe źródło
    dochodu.A po za tym nie napisałam co bezrobotny robi po pracy.To miała byc
    taka mała satyra dla bezrobotnych bo są sfrustrowani szukaniem
    pracy.Domyślam sie, ze akurat ty tego nie zrozumiałeś bo nie szukasz pracy.
    > - jeśli masz talent i chęć: zacznij pisać jakiś freewarowy program,
    Nie każdy ma do tego talent,nie wszyscy starają sie o prace w dziale IT.
    Pomyśl nie jesteś sam na tej ziemi.Mądra głowo!!!!!!
    WIĘCEJ USMIECHU NA CO DZIEŃ.