PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobiki

  • 1. Data: 2008-01-06 14:26:47
    Temat: Zarobiki
    Od: Skidibidi <l...@t...pl>

    Witam

    Jak ksztaltuje sie wynagrodzenie dla programisty PHP z 2 letnim
    komercyjnym doswiadczeniem w Warszawie ?

  • 2. Data: 2008-01-06 14:50:05
    Temat: Re: Zarobiki
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:flqof9$cbf$1@achot.icm.edu.pl, *Skidibidi* wrote:

    > Jak ksztaltuje sie wynagrodzenie dla programisty PHP z 2 letnim
    > komercyjnym doswiadczeniem w Warszawie ?

    zacznij od tego:
    http://skocz.pl/fawweffwefq

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-01-07 12:26:32
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Sun, 06 Jan 2008 15:26:47 +0100, Skidibidi napisał(a):

    > Witam
    >
    > Jak ksztaltuje sie wynagrodzenie dla programisty PHP z 2 letnim
    > komercyjnym doswiadczeniem w Warszawie ?

    poznaj standartowa odpowiedz:
    1/10 samochodu ;)

    A tak serio, to w PHP, i wlasciwie wszystkich uslugach programistycznych
    technologii webowych, trzeba byc bardziej marketingowcem niz programista.
    Niektorzy niezle zyja z ergonomizacji OS Commerce lub pzrerabianiu skryptow
    z hotscripts. A inni dziaduja klepiac genialne kody i systemy nie patrafiac
    ich sprzedac.

  • 4. Data: 2008-01-07 17:28:52
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Damian wrote:

    > a jeszcze niedawno bylo 1/2 samochodu :(
    > widac, ze nie bylem na bierzaco

    nie prawda ja zawsze sugeruję 2xcena samochodu.
    Nie wyobrażam sobie jeździć autem na które muszę pracować cały rok.

  • 5. Data: 2008-01-07 17:30:20
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

  • 6. Data: 2008-01-10 21:46:44
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Damian napisał:

    > a jeszcze niedawno bylo 1/2 samochodu :(
    > widac, ze nie bylem na bierzaco

    albo 46548/12 ceny słownika ortograficznego :)