PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś zna bliżej firmę AAT?

  • 1. Data: 2008-01-05 16:08:22
    Temat: Czy ktoś zna bliżej firmę AAT?
    Od: Otez <r...@o...pomysl.pl>

    Witam wszystkich,
    ostatnio pojawiło się ogłoszenie firmy AAT - poszukują specjalisty ds
    technicznych. Ja akurat zacząłem rozglądać się za czymś nowym i w środę
    idę do nich na rozmowę. Czy jest tu może ktoś kto u nich
    pracuje/pracował? Najlepiej oddział we Wrocławiu.

    pozdrawiam
    O.

  • 2. Data: 2008-01-07 14:30:22
    Temat: Re: Czy ktoś zna bliżej firmę AAT?
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>

> [...]
    > technicznych. Ja akurat zacząłem rozglądać się za czymś nowym i w środę
    > idę do nich na rozmowę. Czy jest tu może ktoś kto u nich pracuje/pracował?
    > Najlepiej oddział we Wrocławiu.
    >
    >rozmawiałem z oddziałem w Katowicach. Byłem z czołówki "branży", z
    >praktyką, doświadczeniem, posiadam wszystkie potrzebne uprawnienia w tym
    >poświadczenie bezpieczeństwa i licencję PZT II stopnia. Gdy podałem kwotę
    >oczekiwanych zarobków (a te nie byly jakieś kosmiczne), ich entuzjazm
    >wyraźnie osłabł i ostatecznie nie odezwali się.
    Rozmawiałem z nimi w czerwcu 2007. Sami nie mieli sprecyzowanej wizji tego
    stanowiska. Rozmowy miały być kilkuetapowe z ostatnim etapem z kimś z
    zarządu z Wa-wy. na szczęście do tego nie doszłobo jak dla mnie, na wstępie
    zaczęło wyglądać nieciekawie (brak wizji, zakresu zadań, perspektywy
    rozwoju, nieciekawa reakcja na oczekiwane zarobki. Wyglądało na to że
    szukają jelenia za 1500 netto.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 3. Data: 2008-01-07 20:01:23
    Od: Otez <r...@o...pomysl.pl>

    Jackare wrote:

> [...]
    > wstępie zaczęło wyglądać nieciekawie (brak wizji, zakresu zadań,
    > perspektywy rozwoju, nieciekawa reakcja na oczekiwane zarobki. Wyglądało

    Dzięki za info.
    Pozdrawiam
    O.

  • 4. Data: 2008-01-09 09:36:07
    Od: tom <p...@o...pl>

    Otez napisał(a):
    > Witam wszystkich,
    > ostatnio pojawiło się ogłoszenie firmy AAT - poszukują specjalisty ds
    > technicznych.

    Ci od alarmow?
    Ja kilka lat temu mialem rozmowe w oddzaile w Poznaniu. Nie mile
    wspominam... Szef mi powiedzial na dzien dobry ze jest takim "wielkim
    bratem" i wszystkich pracowników podglada w tv przemyslowej. Niby nic
    zlego, zwlaszcza w firmie ktora sie zajmuje takimi systemami, ale
    dlaczego od razu zaczynac rozmowe od straszenia? Potem byla seria pytan
    technicznych. Nastepnie rozmowa o pieniazkach - zaproponowali jakies
    grosze. Drugi etap mial byc w Wa-wie. Nie pamietam juz czy mnie
    zaprosili a ja odmowilem, czy tez mnie nie zaprosili. W kazdym razie
    niemile wspominam tamta rozmowe.

    tom