PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zalamalem sie

  • 1. Data: 2009-04-27 13:43:48
    Temat: Zalamalem sie
    Od: "Adam" <a...@p...com>

    Od 5 miesiecy szukam pracy, i nic. Zrobila sie jakas czarna dziura albo ja
    jestem taki beznadziejny. Mam checi, zapal ale czuje powoli psychiczne
    zalamanie/wypalenie.
    Juz nie wysylam cv z taka radoscia i zaciekawieniem, nie spie w nocy bo
    stresuje sie ta cala sytuacja. Napisalem tutaj, zeby to z siebie chociaz
    troche wyrzucic.
    Region slaska, niby robota jest a jednak jakos ciezko. Nie wolam wielkich
    kwot za prace, a jednak cisza i pustka, pozostanie chyba wyjazd gdzies a tak
    zawsze chcialem tego uniknac.
    pozdrowienia
    A.

  • 2. Data: 2009-04-27 15:31:04
    Temat: Re: Zalamalem sie
    Od: " " <f...@g...pl>

    > Od 5 miesiecy szukam pracy, i nic. Zrobila sie jakas czarna dziura albo ja
    .......ciach[]

    Takie zycie "raz na wozie..." wiele zalezy kto,czego,gdzie szuka
    jaka branza ? jakie stanowisko ? Ile CV wyslales ? ile rozmow odbyles ?

    pozdrawiam i zycze powodzenia

  • 3. Data: 2009-04-27 15:55:22
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    życie nas ciężko doświadcza:) najpierw wydaje się że cos tam jest nie do
    zrobienia, jak to sie juz osiagnie to sie wydaje że tak naprawde
    łatwizna, a potem kop - nie ma lekko.
    Szukanie pracy to ciężka harówa, a co najważniejsze z niej nie ma
    pieniędzy a sa tylko wydatki. niestety.
    dlatego proponuje ci, zebys się zastanowil jeszcze raz co tak naprawdę
    chcesz robić docelowo, jakie mniejsze kroki jestes w stanie podjac po
    drodze (a czasem - zeby się utrzymać - jakie prace "ponizej twojego
    poziomu" jestes w stanie wykonać)
    Piszesz wyjazd - to tez trzeba miec zaplanowane. Chyba ze chcesz na
    chybił-trafił a potem mając jedną paczkę papierosów i zero kasy w
    kieszeni znaleźć się gdzieś w zupełnie nie znanym ci miejscu.
    praca na wyjeździe tez cię sama nie znajdzie :)

  • 4. Data: 2009-04-27 19:48:31
    Od: "KATMANDU" <b...@a...pl>

    Po siedmi latach chudych nadejdzie siedem lat(....)albo jak ktos napisał raz
    pod raz na wozie.Nie znam twojej sytuacji rodzinnej :czy jesteś żonaty,czy
    masz dzieci ,itp,jeśli tak to daruj sobie ten wyjazd bo po
    1. tam już nie ma takiego "eldorado"
    Secundo praca w innym kraju przeważnie = praca poniżej twojch kwaliwikacji
    A terco szkoda twojej rodziny małżonki-dzieci( chyba że jesteś kawalerem
    więc" hulaj duszo"jestes mniej zobowiązany"
    Moja rada jest taka :głowa do góry w życi trzeba byc wytrwałym i niezłomnym
    nie można poddać się po pierwszej minucie czy też rundzie.Dalej wysyłaj cv i
    zagladaj do różnych firm a któregoś dnia osiągniesz to do czego zmierzasz i
    zostaniesz tym -kim chcesz być POWODZENIA.

  • 5. Data: 2009-04-28 07:58:16
    Od: "Adam" <a...@p...com>

    jestem na szczescie (a moze nie) kawalerem, wiec przynajmniej rodzina nie
    cierpi na moim bezrobociu
    szukam dalej
    dziekuje za slowa wsparcia, one bardzo pomagaja
    pozdrowienia
    Adam

  • 6. Data: 2009-04-28 18:25:10
    Od: "KATMANDU" <b...@a...pl>

    Jakbyś miał rodzinę to napewno wspieraliby Cię w tym co robisz a nie
    "cierpieli"w skutek tego -bo od czego jest rodzina-prawdziwa rodzina nie
    taka na" zdjeciu".Więcej wiary w siebie a mniej krytycyzmu.A wiesz ,że to co
    napisałeś w (..) moim zdaniem chyba jest blizsze prawdy ,wiec czas może to i
    owo zmienić i rozejrzeć się dookoła siebie, bo samemu jakoś źle sie znosi
    różne niepowodzenia.

  • 7. Data: 2009-04-30 08:37:28
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    Adam pisze:
    > Od 5 miesiecy szukam pracy, i nic.

    Odezwij się na priv, jakiej pracy szukasz i na jakich warunkach - może
    coś znajdę.
    T.K.

  • 8. Data: 2009-04-30 11:20:53
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "tomasz karśnicki" napisał:
    > Odezwij się na priv, jakiej pracy szukasz i na jakich warunkach - może coś
    > znajdę.

    on też szukał i też może coś znajdzie, tylko nie wiadomo kiedy:O(

  • 9. Data: 2009-04-30 12:58:30
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Adam pisze:
    > Od 5 miesiecy szukam pracy, i nic. Zrobila sie jakas czarna dziura albo
    > ja jestem taki beznadziejny. Mam checi, zapal ale czuje powoli
    > psychiczne zalamanie/wypalenie.

    Więc może czas najwyższy pomyśleć o samozatrudnieniu.
    No i zawsze możesz ubiegać się o dotację z UE czy urzędu pracy,
    możliwości jest wiele :)

    Don't give up!

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 10. Data: 2009-04-30 16:02:54
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Apr 27, 3:43 pm, "Adam" <a...@p...com> wrote:

    > Od 5 miesiecy szukam pracy, i nic.

    A jaka branża, że tak spytam z ciekawości?

    --
    mihau