PracaGrupypl.praca.dyskusje › 35 odpoczynku tygodniowego

  • 1. Data: 2009-04-26 19:04:09
    Temat: 35 odpoczynku tygodniowego
    Od: "Aniela" <t...@p...onet.pl>

    Mam jeszcze pytanko odnosnie odpoczynku.
    Przekopujac KP natknelam sie na art. 133p.1 mowiący o 35 godzinach oddechu w
    skali tygodnia.
    Pytanie czy jezeli pracownik nie jest kierownikiem ani nie chroni mienia czy
    zycia to czy dopuszczalna jest praca w sytemie zmianowym do soboty 14-22 i
    nastepnie od poniedzialku 6-14.Pomiedzy sobotą 22 a poniedzialkiem 6 rano jest
    tylko 24+8 czyli 32 godziny.

  • 2. Data: 2009-04-26 19:59:32
    Temat: Re: 35 odpoczynku tygodniowego
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-26, Aniela <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nastepnie od poniedzialku 6-14.Pomiedzy sobotą 22 a poniedzialkiem 6 rano jest

    Art. 133 par. 2.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl