PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakres obowiazkow-gdzie haczyk? › Re: Zakres obowiazkow-gdzie haczyk?
  • Data: 2008-09-16 16:39:21
    Temat: Re: Zakres obowiazkow-gdzie haczyk?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:gan4s2$muq$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Facet wiedział że z poprzednim kierownictwem mógł
    > pogrywać bo popełniło ono błąd i wiedzę która powinna być w firmie
    pozwolono
    > "trzymać" tylko jemu w głowie. Ja to zacząłem porządkować do stanu
    > "normalnego" i wyniknął konflikt

    Nie umniejszając Twoich racji, pracownik nie ma obowiązku darmowego
    opróżniania swojego umysłu z danych, które nie przez jego zaniedbania w
    innych miejscach nie istnieją. W Twoim przypadku dane te nie były aż tak
    cenne (jak myślał pracownik) i wszystko skończyło się dobrze, ale słyszałem
    o przypadku, gdy śmierć pewnego skromnego specjalisty spowodowała bardzo
    duże perturbacje w pewnej fabryce układów scalonych :)

    e.