PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakres obowiazkow-gdzie haczyk? › Re: no to fajnie zarząd zarządał
  • Data: 2008-09-17 20:20:12
    Temat: Re: no to fajnie zarząd zarządał
    Od: "Jackare" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam jeden w firmie wdrożenie prowadził ? Jak on to ogarniał ?
    Nie ogarniał, ale wyszło to dopiero gdy umarł. Dobrze ściemniał. Z drugiej
    strony był jedynym który się angażował i wiedział o co chodzi.

    >A firma wdrażająca system ERP nie posiada dokumentacji wdrożeniowej ?
    Nie. Przecież to normalne w polskich warunkach :) Sam pracowałem kiedyś w
    firmie w któej wdrożono coś dla całej firmy, niekt nic nie wiedział bo
    kierowały tym trzy osoby, odbiór podpisano, kasa poszła a na koniec okazało
    się że nie dość że nie da się pracować bop nie przystaje do rzeczywistości i
    jest niemodyfikowalne to jeszcze najnormalniej w świecie nie działa.

    > A może nie zależy jej na zakończeniu wdrożenia u klienta (czytaj:
    > wystawieniu końcowej faktury) ?

    to jest firma upolityczniona. Skład zarządu i rady nadzorczej zależy ściśle
    od układów politycznych. Kasa lub jej znakomita większość prawdopodobnie już
    dawno jest na koncie dostawcy a reszta to zasłona dymna.