PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakres obowiazkow-gdzie haczyk? › Re: Zakres obowiazkow-gdzie haczyk?
  • Data: 2008-09-16 23:24:07
    Temat: Re: Zakres obowiazkow-gdzie haczyk?
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem maniakiem podejścia procesowego, modelowania i doskonalenia
    > procesów - samograjów, bo taniej jest zapobiegać niż leczyć. Dla mnie
    > ideałem dobrej organizacji jest struktura niezależna od jednostki,
    > posiadająca system gromadzenia, przechowywania i przekazywania
    > potrzebnej wiedzy, wyposażona we wskaźniki do mierzenia parametrów
    > normalnych i skrajnych (koszty, wydajność, sprawność, jakość etc).
    > Jestem zdecydowanym przeciwnikiem uzależniania organizacji od
    > pracowników szczebla wykonawczego, czy (co gorsza) kierowników
> [...]

    Co do pracowników wykonawczych, to absolutnie się z Tobą zgadzam -
    powinni być w pełni wymienialni. Ale kierownicy liniowy już
    niekoniecznie, a właściwie absolutnie nie. Jak bowiem wyobrażasz sobie
    utrzymanie dyscypliny wśród pracowników, gdyby rzeczywiście tak było,
    jak sugerujesz?

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com