PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakres obowiazkow-gdzie haczyk? › Re: Zakres obowiazkow-gdzie haczyk?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zakres obowiazkow-gdzie haczyk?
    Date: Sat, 13 Sep 2008 20:56:09 +0200

    W wiadomości news:gah1nq$jmr$1@news.onet.pl Kris
    <k...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > i obecnie jak nie ma kto to czasem siadam na wozek
    > nie mowie ze to nagminne ale zdarza sie i czasem nawet jest to dla mnie
    > powod do wyrwania sie z biura gdy mnie juz wszyscy wku****
    > inna sprawa ze defacto nie powinienem chyba jezdzic na wozku nawet
    > dorywczo poniewaz nie mam waznyc badan psychotechnicznych (z tego co
    > wiem oprocz uprawnien co jakis czas powinno sie odnawiac badania
    > psycho- jesli sie myle prosze o poprawke)
    > czy pod tym punktem kryje sie np to iz szefowa moze mi kazac isc
    > pojezdzic mimo ze ja np nie bede mial ochoty w sumie nie mam tego w
    Formalnie to wygląda tak, że uprawnienia to jedno, zaś zdolność do
    wykonywania pracy w zakresie posiadanych uprawnień to drugie. Krótko mówiąc
    pracodawca musi skierować pracownika na badania czy może on wykonywać pracę
    danego rodzaju (z dokładnym jej opisem).
    Ja bym zarządał od tej kobity polecenia na piśmie pojeżdżenia wózkiem.

> [...]
    > polowe tego co tam pisze
    > Co grozi za nierobienie tego co w zakresie
    > Mowie o sytuacji gdyby sie ktos na mnie uparl i szukal dziury
    > Takim punktem ktory mi np bardzo nielezy jest
    > f.. Codzienna obecność podczas: a/ wyjazdu kierowcy (załadunku) b/
    > kontrola po rozładunku c/kontrola czystości i stanu technicznego
    > (uszkodzenia)pojazdów.
    > Teoretycznie ma to robic i teraz mimo ze w obecnym zakresie tego nie mam
    > wpisane ale ... jest to bardzo czasochlonne i upierdliwe przez ten punkt
    > czesto sie nie wyrabiam z inna robota wiec najczesciej jest to inaczej
    Na szczegółach tych konkretnych spraw się nie znam, bo i skąd. Ale takie
    spory to sądem pracy pachną. Tu nie ma gotowych reguł, sąd oceni czy mogłeś
    sie wyrobić czy nie.

    --
    Jotte