PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zachwianie proporcji

  • 31. Data: 2003-07-30 13:18:42
    Temat: Re: Zachwianie proporcji
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2ptjstnwv.fsf@pierdol.ninka.net...

    > no nie wywalac, nie zamykac nierentownych panstwowych
    > zakladow.... zamachac czarodziejska rozdzka, dodrukowac pieniedzy - i
    > voila - problem rozwiazny.

    Widze, ze jednak znalazlas rozwiazanie na bolaczki trapiace nasz narod -
    proponuje jakies stanowisko w rzadzie moze minister gospodarki - brrrrrr.
    Czy ci sie to podoba czy nie problem spoleczny jakim jest gornictwo nie da
    sie rozwiazac metoda *CIACH won na bruk* np dlatego, ze gornicy w
    odroznieniu od innych grup zawodowych sa pokazna i dobrze zorganizowana
    grupa spoleczna.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 32. Data: 2003-07-31 16:10:00
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > podziwiac to ja moge ludzi, ktorzy uczciwie na swoj sukces zapracowali
    > ciezka praca.

    Ja rowniez. Ale: _swoja_ ciezka praca.

    > nie mam za co podziwiac tych, co szantazem, strajkami i demolowaniem
    > ulic stolycy

    wiec tylko tyle udaje ci sie dostrzec w dzialalnosci ZZ?
    Demolka - grzywna, areszt dla winnych. Jest to patologia, ale jej przejawy
    wystepuja po obydwu stronach.
    Szantaz - to takze czesty sposob nacisku pracodawcy na pracownika. Kto czym
    wojuje...
    Strajk - te metode zaczeto szeroko praktykowac w kapitalizmie. Ciekawe
    czemu? Z nudow? Z dobrobytu?
    Zwiazki zawodowe nie powstaja przymusowo. Jest to dobrowolna forma
    zrzeszania sie. Istnieje bo jest potrzebna.

    Jarek