PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Citibank Handlowy

  • 1. Data: 2003-07-27 14:00:02
    Temat: Praca w Citibank Handlowy
    Od: "Joanna Pińkowski" <a...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś coś wie na temat pracy, płacy oraz możliwości kariery zawodowej w
    Citibank na stanowisku Doradca ds. kart kredytowych?
    Bardzo proszę o odpowiedź. as351

  • 2. Data: 2003-07-27 16:58:42
    Temat: Odp: Praca w Citibank Handlowy
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Joanna Pińkowski <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bg0lt2$esg$...@i...gazeta.pl...
    > Czy ktoś coś wie na temat pracy, płacy oraz możliwości kariery zawodowej w
    > Citibank na stanowisku Doradca ds. kart kredytowych?
    > Bardzo proszę o odpowiedź. as351
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Witam.
    Ja tam pracowalem 2,5 miesiaca.
    Nikt Ci nic nie powiem, bo kazdy tam podpisuje dokument zobowiazujacy
    do zachowania tajemnicy.
    Ale jak widzisz, za dlugo tam nie pracowalem, wiec wywnioskuj sobie reszte
    sam.
    Pozdr.
    Andrzej.

  • 3. Data: 2003-07-27 17:27:47
    Temat: Re: Odp: Praca w Citibank Handlowy
    Od: "as 351" <a...@N...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2003-07-27 17:28:54
    Od: "as 351" <a...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2003-07-27 17:39:37
    Temat: Re: Praca w Citibank Handlowy
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do zachowania tajemnicy.
    > Ale jak widzisz, za dlugo tam nie pracowalem, wiec wywnioskuj sobie reszte

    Ja nigdy w Citi nie pracowałem, nic nie podpisywałem więc tajemnica mnie nie
    obowiazuje, ale wszędzie jest podobnie.
    Doradzasz klientom jaka karta kredytowa jest dla nich najlepsza. Analizujesz
    ich dochody, oceniasz czy będą w stanie sprostać spłacaniu karty itd.
    A w banku jak to w banku: praca i praca, zalezy jaki szef się trafi, ale
    generalnie niewiele czasu na oddech.
    Kariera ? Jeśli na prawdę się wyróżniasz i wybijasz, ale delikatnie... to
    masz szansę awansu.
    Zarobki niezbyt zadowalające. Nie obiecuj sobie zbyt wiele.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 6. Data: 2003-07-28 09:29:38
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:t7UUa.54717$5u5.526693@news.chello.at...

> [...]
    > masz szansę awansu.
    > Zarobki niezbyt zadowalające. Nie obiecuj sobie zbyt wiele.
    >
    > Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia

    No niezupelnie.
    Z tego co mi powiedziala kolezanka ktora City pracuje to stanowisko to
    polega na pozyskiwaniu klientow na zewnatrz!!!! banku.
    Czyli takie akwizytor..

  • 7. Data: 2003-07-28 10:13:52
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Joanna Pińkowski <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś coś wie na temat pracy, płacy oraz możliwości kariery zawodowej w
    > Citibank na stanowisku Doradca ds. kart kredytowych?
    > Bardzo proszę o odpowiedź. as351

    Doradca ds. Kart Kredytowych

    OPIS STANOWISKA:

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    realizację planów sprzedaży kart kredytowych,

    samodzielne planowanie procesu sprzedaży,

    pozyskiwanie Klientów, administrację dokumentów związanych ze sprzedażą

    // ---------------------

    Taki doradca po prostu ma szukać klientów na karty kredytowe oferowane przez
    bank. Płaca podstawowa jest pewnie malutka, zaś masz prowizję od
    pozyskiwanych klientów.

    Zaś praca - jak każda praca związana z akwizycją. Jak lubisz takie zajęcie i
    umiesz pozyskiwać klientów, to możesz nieźle zarabiać i niewykluczone nawet
    awansować. Jeśli jednak nie czujesz się w tym dobrze, to szkoda czasu.

  • 8. Data: 2003-07-28 10:18:37
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "BaM" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > No niezupelnie.
    > Z tego co mi powiedziala kolezanka ktora City pracuje to stanowisko to
    > polega na pozyskiwaniu klientow na zewnatrz!!!! banku.
    > Czyli takie akwizytor..

    Zwroc uwage na szczegoly dotyczace momentu naliczania oprocentownanie przy
    skorzystaniu z karty.kredytowej.
    Na poczatku roku mialem do czynienia z oferta jednej z ich kart i mimo, ze w
    ogolnych materialach informacyjnych podawali, ze oprocentowanie nalicza sie
    dopiero od 51-o dnia korzystania z kredytu, w rzeczywistosci procenty byly
    naliczane od momentu skorzystania z karty. Doszlismy do tego analizujac
    przyklad historii platnosci klienta w dostarczonych materialach
    informacyjnych.Moze to juz skorygowali???

    Kolezanka klela, bo znajomym powciskala ten produkt, argumentujac
    korzysciami wynikajacymi z nieoprocentowanego kredytu, rownowazacymi koszty
    karty, udostepniajacej linie kredytowa.

    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 9. Data: 2003-07-28 10:48:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    krzysztofsf wrote:
    > skorzystania z karty. Doszlismy do tego analizujac przyklad historii
    > platnosci klienta w dostarczonych materialach informacyjnych.Moze to
    > juz skorygowali???

    Jak sie nie umie korzystac to moze lepiej nie brac?
    Nieoprocentowany kredyt jest w wypadku jesli spacasz _cala sume_ oraz sa to
    platnosci bezgotowkowe.
    Jesli wyjmiesz kase z bankomatu to licza od razu...

  • 10. Data: 2003-07-28 11:33:32
    Od: "mk" <k...@p...onet.pl>

    Bralem nie tak dawno udzial w procesie rekrutacji na podpobne stanowisko
    tylko w innym banku.
    Zakres odpowiedzialnosci tez byl wiekszy. Przeszedlem przez ten proces
    ale finalnie zrezygnowalem. Nie bylem bez prazy wiec mialem wybor.
    Gdybym pracy nie mial na pewno byl przyjal warunki.
    W kazdym banku jest podobnie. Wyglada nawet niezle, ale musisz wziasc uwage
    na to, ze system motywacyjny nastawiony jest na ostre zasuwanie.
    Perspektywy tez sa ale pojawiaja sie po okolo 2 latach. Przynajmniej bylo
    tak w tym banku gdzie ja startowalem

    --
    pzdr
    mk