PracaGrupypl.praca.dyskusjeZabezpieczenie pensji › Re: Zabezpieczenie pensji
    From: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zabezpieczenie pensji
    Date: 15 Jun 2006 23:57:27 -0700

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:1150398734.204579.286180@r2g2000cwb.googlegroup
    s.com

    > Być _może_ . Jednak to nie usprawiedliwia bycia ślepym na pozostałe.
    dla uproszczonego modelu wystarczy uwzgledniac czynnik, odpowiedzialny
    za ca. 90% zjawisk. Ilu znasz politykow (od 1989), ktorzy mieli odwage
    reformowac i przeprowadzac konsekwentnie niepopularne decyzje? Ja znam
    tylko 1.

    > Czy uważasz się za kompetentnego i wystarczająco odważnego?
    A czy ja bawie sie w polityke?

    > Taaa, wszyscy tak mówią...
    Najpierw trzeba miec wiedze.

    > Przemyśl, czy tworząc taki system w ówczesnych realiach można było
    > przewidzieć realia obecne.
    A co to ma do rzeczy? System na owczesne czasy byl znakomity. Czasy sie
    jednak zmienily i dzis nie wytrzymuje proby czasu.

    > Skądinąd nie odpowiedziałeś na moje zasadnicze pytanie (hint: o likwidację
    > ZUSu), a w tej sytuacji cała reszta to bicie piany.
    Odsylam do uzupelnienia wiedzy merytorycznej, bo najwyrazniej Ci jej
    brakuje -> Google (system emerytalny, reforma, Nowa Zelandia). Nie bede
    tu cytowac artykulow.

    --

    glos