PracaGrupypl.praca.dyskusjeZabezpieczenie pensji › Re: Zabezpieczenie pensji
  • Data: 2006-06-16 16:02:35
    Temat: Re: Zabezpieczenie pensji
    Od: "Przemek" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1150443016.897097.98390@p79g2000cwp.googlegroup
    s.com...

    Przemek napisał(a):

    > zgromadzisz na koncie ok 460 tys zl.
    >
    > A w zwiazku z tym ze wypadki chodza po ludziach ile dostalby
    > oszczedzajacy
    > gdyby
    > po 10 latach odprowadzenia skladek uleglby jakiemus wypadkowi i niemoglby
    > juz pracowac
    > ewentualnie wymagal dlugotrwalej rehabilitacji ?
    > pzdr

    A zauwazyles, ze mowimy WYLACZNIE o systemie emerytalnym i skladkach
    emerytalnych?
    System rentowy to zupelnie inna historia, rowniez w obecnym systemie.

    Zauwazylem ale nie wiem czy mozna w zusie oplacac wylacznie skladke rentowa,
    a jesli nie mozna to ile takie ubezpieczenie kosztuje w firmach
    komercyjnych - bo wtedy
    do tych 500 zl trzeba dodac jeszcze jakas kwote i w sumie okaze sie ze
    zostanie niewiele na
    zycie.

    pzdr