PracaGrupypl.praca.dyskusjeZabezpieczenie pensji › Re: Zabezpieczenie pensji
  • Data: 2006-06-16 01:04:38
    Temat: Re: Zabezpieczenie pensji
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisal:

    >Skądinąd nie odpowiedziałeś na moje zasadnicze pytanie (hint: o likwidację
    >ZUSu), a w tej sytuacji cała reszta to bicie piany.

    Pewnym rozwiazaniem moglaby byc likwidacja skladek i finansowanie emerytur z
    podatkow - ktore by musialy odpowiednio wzrosnac. Ilosc pobranych od
    spoleczenstwa pieniedzy bylaby ta sama, ale bylaby inaczej rozlozona - kasa
    placona przez przedsiebiorce przestalaby byc zalezna od ilosci zatrudnionych
    przez niego pracownikow i ich plac, a zyski/przychody z legalnej dzialanosci
    czy zatrudnienia trudniej ukryc niz omijanie skladek przez prace na czarno lub
    zawieranie umow cywilnoprawnych tam, gdzie powinna byc umowa o prace.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl