PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 41. Data: 2007-01-02 01:43:03
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Fiuuu napisz do TVNu

  • 42. Data: 2007-01-02 21:56:57
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, dalsze fakty
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    List do Ziobry:
    We wtorek, 2 stycznia 2007 wysłałam następujący mejl do Ministerstwa
    Sprawiedliwości(w...@m...gov.pl;, spisany i ich strony internetowej)

    "Ministerstwo Sprawiedliwości
    Żądam natychmiastowego podania mi numeru służbowego policjanta i policjantki,
    którzy w dniu 29 grudnia 2006 roku podczas bezprawnego zatrzymania mnie,
    postępowali ze mną brutalnie, i cały czas, konsekwentnie odmawiali podania
    numerów służbowych.
    Numerów policjantów nie podano także w czasie zwolnienia mnie po ponad 24
    godzinach, i dotąd ich nie znam.
    Numery potrzebne mi są do napisania zażalenia i skargi.
    Dane pozwalające w pełni zidentyfikować policjantów:
    Umundurowany policjant w czarnym kombinezonie bez numeru, bardzo brutalny,
    chwalący się tym, że leczy się psychologicznie, miał charakterystyczne wąskie
    oczy - jakby opuchnięte powieki lub brwi.
    Identycznie umundurowana kobieta, stanowiąca parę z tym brutalnym policjantem,
    była jedyną kobietą jaką widziałam na Grenadierów, nr rejestracyjny radiowozu
    którym jeździli HPZA271.
    Opis zdarzeń częściowo jest dostępny w Internecie:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=43645897
    "

    A pod spodem moje imię , nazwisko i adres.
    Odnośnik, zamiast treści umieściłam świadomie.
    ________

    Dziś (wtorek, 2 stycznia 2007) pierwszy raz już w ćwierć spokoju (1/4
    spokoju+3/4 nerwów) przeczytałam pismo, decyzję sądu o moim zatrzymaniu.

    Jak zrozumiałam podstawowym zarzutem mi stawianym jest to, że nie podpisałam
    protokołu zatrzymania, a nie podpisałam, bo był nieprawdziwy.

    Nieprawdziwy był między innymi dlatego, że ___miałam___
    zastrzeżenia co do zatrzymania, a zmuszano mnie do podpisania, że nie mam.

    Powiedziano mi, że na złożenie zażalenia mam 7 dni, więc powiedziałam, że
    napiszę w ciągu 7 dni na pewno, a oni napisali, ze skoro nie napisałam
    zażalenia na zatrzymanie, to mam siedzieć.
    Tak rozumiem to pismo.
    Link:
    http://img465.imageshack.us/my.php?image=decyzjacbkx
    9.png

  • 43. Data: 2007-01-02 23:17:54
    Od: "J." <a...@m...pl>

    Policja podlega MSWiA
    Może Ci to pomoże...

    J.

  • 44. Data: 2007-01-03 00:26:20
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Policja podlega MSWiA
    > Może Ci to pomoże...

    Dzięki, pomogło, wysłałam już właśnie następny meil pod adres
    w...@m...gov.pl <w...@m...gov.pl>

    zatytułowany:
    "
    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Ludwik Dorn
    "

    Treść ta sama co poprzednio.

  • 45. Data: 2007-01-03 10:49:22
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, Prawnicy pomóżcie, rodzaje pism
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Muszę napisać kilka pism, wydaje mi się , że jakoś potrafię opisać zdarzenia,
    jednak nie wiem do kogo wysłać pisma i jak je zatytułować.

    Przeszukanie: skarga czy zażalenie i do kogo ?
    (nie byłam pouczona w tym względzie,
    nie było osoby dodatkowej, a jak przeczytałam w pouczeniu powinna być,
    zmuszano mnie do podpisania nieprawdziwego protokołu z przeszukania,
    Zaczęto przeszukanie brudnymi łapami, bez rękawic jednorazowych,
    nieumundurowany mężczyzna podający się za policjanta straszył, że dokona tego
    przeszukania osobiście, i inne zarzuty.)

    Zatrzymanie : skarga czy zażalenie i do kogo ?

    Skarga czy zażalenie czy doniesienie o przestępstwie na postępowanie
    poszczególnych policjantów, i do kogo ?

    Skarga czy zażalenie czy doniesienie o przestęstwie na areszt i do kogo ?

    Jakie są moje prawa w sprawie zdjęcia i odcisków palców. Uprzedziłam policjanta
    by mnie pouczył w tym względzie, powiedział , że pouczy i nie pouczył, a
    intuicyjnie czuję, że i tu naruszył prawo.

    Doniesienie o przestępstwie dotyczącym nie dania mi kopii stron z akt sprawy,
    to doniesienie dotyczy sędzi i urzędników sekretariatu, do kogo ?

  • 46. Data: 2007-01-03 11:17:02
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, jeszcze kilka faktów
    Od: " Stokrotka" <s...@N...gazeta.pl>

    W ubikacji policjanta nie pozwoliła mi się zamknąć.

    W areszcie kazano mi się rozebrać, zdjąć spodnie , sweterek, stanik.

    A sądzie, Ołdak chciał wymusić odemnie podpis pod innym protokołem
    zatrzymania,
    niż ten który dostałam przy zwolnieniu.Tamten protokół miał 2 strony A4,
    razem duża kartka A3 zożona na pół,
    przy zwolnieniu dostałam prookół jedna kartka A4, i bez pouczenia o składaniu
    zażalenia w 7 dniowym terminie, a takie pouczenie było w pierwszym protokole-
    format A3.

  • 47. Data: 2007-01-04 05:06:29
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 2 Jan 2007 22:56:57 +0100, "Stokrotka"
    <o...@a...pl> wrote:

> [...]
    >postępowali ze mną brutalnie, i cały czas, konsekwentnie odmawiali podania
    Zapomnialas tylko napisac gdzie ta sytuacja miala miejsce :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 48. Data: 2007-01-04 08:02:46
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    W dniu dzisiejszym wysłałam następujący list polecony
    (zażalenie na zatrzymanie, zażalenie na przeszukanie, skargę,
    doniesienie o przestęstwie)
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/pism
    op.pdf

    Ten sam list został wysłany pod 4 podane w nim adresy:
    do Prezydenta, Premiera, Prokuratora Generalnego, Sekretariatu Prymasa Polski .

    Tam gdzie były podane adresy poczty elektronicznej,
    list został wysłany przed chwilą także mejlem.

    Listy zostały nadane bez otwierdzenia odbioru dlatego, że
    bo tak jest taniej
    i dlatego, że w w tym skorumpowanym kraju
    potwierdzenie odbioru i tak nie ma żadnego znaczenia,
    tak samo jak list może nie dojść, może zginąć i może się przytrafić z nim wiele
    innych rzeczy .

  • 49. Data: 2007-01-04 08:46:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Stokrotka <o...@a...pl> wrote:

    > W dniu dzisiejszym wysłałam następujący list polecony
    > (zażalenie na zatrzymanie, zażalenie na przeszukanie, skargę,
> [...]

    Czy mogłabyś się delikatnie mówiąc odstosunkować od tej grupy i przestać ją
    spamować Twoimi wypocinami?
    Czy koniecznie należy wysłać Cię do abuse, abyś zrozumiała że to nie ma nic
    wspólnego z tematyką tej grupy?
    SIO!

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 50. Data: 2007-01-04 08:48:10
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:14c6.0000002b.459cb4a5@newsgate.onet.pl...
    >W dniu dzisiejszym wysłałam następujący list polecony
    > (zażalenie na zatrzymanie, zażalenie na przeszukanie, skargę,
> [...]

    Na pl.sci.medycyna zapomnialas wyslac...

    sz.