PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 31. Data: 2007-01-01 11:24:18
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "T.C" <t...@p...fm>

    > Obronca moralnosci?
    > Pozwol ludziom na takie reakcje, na jakie maja w danej chwili ochote.
    > Krucjata sobie tutaj zwolennikow nie zyskasz (a wystarczy zerknac w ten
    > watek aby to zobaczyc).

    daleko mi od tego.
    Więc jeżeli ja mam pozwalać ludziom na reakcje, pozwólcie mi na moje
    reakcje. I nie musze być w większości.

  • 32. Data: 2007-01-01 11:24:41
    Od: "T.C" <t...@p...fm>

    > A ja się uśmiechnąłem.

    a to przepraszam

  • 33. Data: 2007-01-01 15:25:14
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, dalsze obrazki
    Od: "Dirk Pitt" <d...@w...pl>

    Użytkownik " stokrotka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Bałam się, że celem jest zabicie mnie, gdy sąd będzie całkiem pusty.
    > Byłam na 6 piętsze. Zaczęłam zaczepiać ludzi, np. spszątaczy, z prośbą by
    > zawiadomili jakikolwiek organ nadżędny o tym co się dzieje.

    ROTFL!!zacznij pisac opowiadania:-)))

    pozdrawiam
    Pitt

  • 34. Data: 2007-01-01 19:10:36
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-01-01 16:25:14 +0100, "Dirk Pitt" <d...@w...pl> said:

    > Użytkownik " stokrotka" <s...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:en9c1m$afr$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > ROTFL!!zacznij pisac opowiadania:-)))

    Tak trochę OT, ale w naszej "nowej" PRL nadal giną ludzie w kazamatach
    władzy. Giną bez śladu, są więzieni i zamykani w domach dla obłąkanych,
    bici przez "nieznanych sprawców" na komisariatach i w aresztach... Nie
    bądź tak naiwny i nie sądź, że to się skończyło razem z Grzegorzem
    Przemykiem. Życie ludzkie w kaczej RP jest tanie. Tak dla rozrywki,
    może poszukasz informacji, co się dzieje człowiekowi, którego osobiście
    nie lubi przeor Jasnej Góry? To może być pouczający research.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 35. Data: 2007-01-01 21:17:43
    Od: Cezary Morga <c...@N...pl>

    T.C wrote:

    > Niestty także miałem niemiłe doświadczenia iłamaniem prawa przez
    > policjantów. A jeżeli orografia ma być wyznacznikiem, czy kogoś żałować,
    > czy też nie, to już kiedyś segregowali ludzi ze względu na kolor skóry.
    > NIe tędy droga.

    Troche sie rozpedzasz. Po pierwsze kolor skory nijak ma sie do ortografii.
    Po drugie segregacja ludzi a odczucie zalu w stosunku do kogos rowniez
    nijak ma sie do siebie.

    To z jakich powodow jest mi kogos zal to - jezeli juz o tym mowimy - nie
    Twoja sprawa. Mimo wszystko pokusze sie jednak na odrobine wytlumaczenia:
    nie potrafie powaznie potraktowac kogos kto wmawia mi, ze starajac sie
    pisac zgodnie z regulami ortografii danego jezyka robie blad. Jak dla mnie,
    jest to dorabianie teorii do danej sytuacji, czyli: nie umiem pisac to
    powiem, ze pisze z bledami celowo. Sorry, ale nie potrafie potraktowac
    serio takiej osoby i tym samym czuc zal po przeczytaniu jej-czy napewno
    prawdziej-historii.

    --
    Cezary Morga

  • 36. Data: 2007-01-01 22:08:50
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Andy zapodał(a):

    > Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:1073.000000c1.4596f921@newsgate.onet.pl...
    > Skoro nie potrafisz sie przystosowac do nawykow ludzi
    > "ociezalych umyslowo" to znaczy, ze sama jestes
    > ponizej ich poziomu a wiec mniej wiecej na poziomie
    > rozwielitki. Az dziw bierze, ze w ogole znalazlas prace ...

    pl.praca.dyskusje jest grupą PL - warto korzystać ze znaków diakrytycznych.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 37. Data: 2007-01-01 22:24:16
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 1 Jan 2007 12:21:48 +0100, T.C <t...@p...fm>
    w <enar2s$dck$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Mając wolny wybór nie musisz czytać jej/jego postów, Nie muszisz odpowiadać,
    > nie muszisz się zgadzać - nic nie musisz. A Jeżeli forma wypowiedzi jest
    > niewłaściwa, można zwrócić uwagę w kulturalny sposób. A kto tego nie rozumie
    > jest g...cem

    Uwaga była zwracana wielokrotnie, jeżeli ktoś nie bierze sobie uwag do
    serca, to jest to jego problem.
    A autorkę mam wyfiltrowaną właśnie z powodu ortografii, cenię sobie z
    takim trudem nabytą umiejętność w miarę poprawnego pisania, i żadna
    idiotka nie będzie mi jej psuła.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 38. Data: 2007-01-01 22:41:42
    Od: "T.C" <t...@p...fm>

> [...]
    > powiem, ze pisze z bledami celowo. Sorry, ale nie potrafie potraktowac
    > serio takiej osoby i tym samym czuc zal po przeczytaniu jej-czy napewno

    To kogo żałujesz mnie nie interesuje.
    Nie wiem jakie teorie ta osoba stawiała i mnie nie interesuje to.
    Odnoszę się tylko do dyskredytowania ze względu na formę przekazu.
    Idąc tym tropem, osoba niepiśmienna nie wzbudzi Twej litości, bo nie potrafi
    opisać zgodnie z zasadami swej historii. Ok Twój wybór

  • 39. Data: 2007-01-01 22:49:14
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    camel wrote:

> [...]
    > poszukasz informacji, co się dzieje człowiekowi, którego osobiście nie
    > lubi przeor Jasnej Góry? To może być pouczający research.

    Zaskoczyles mnie na minus. Taka opinia o niejakim Mohanie moze wyniknac
    tylko z braku researchu wlasnie - w tym nie poczytania tego, co on sam
    pisal na polskim usenecie, a udzielal sie. Gosc byl niezwykle agresywny
    wobec tych, ktorzy sie z nim nie zgadzali i szastal grozbami karalnymi,
    oferowal publicznie jakies sumy za kazdego zabitego ksiedza itd. Jego
    wsadzili _za pozno_ i tylko dlatego, ze list z grozbami wyslal do tak
    szacownego miejsca jak klasztor jasnogorski. Ludzie nie bedacy
    przeorami, a w rozny sposob molestowani przez tego wariata w realu dlugo
    przedtem _nie mogli sie doprosic_ skutecznej reakcji policji. Poniewaz
    sprawa dotknela niektorych moich znajomych, widzialam to z dosc bliska i
    moja opinia o nim jako o chorym psychicznie stanowiacym zagrozenie dla
    otoczenia jest mocno ugruntowana. Czy czytales jego publiczne wypowiedzi
    na Necie?

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 40. Data: 2007-01-01 23:31:20
    Od: "Andy" <s...@t...pl>

    Użytkownik "T.C" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Odnoszę się tylko do dyskredytowania ze względu na formę przekazu.
    > Idąc tym tropem, osoba niepiśmienna nie wzbudzi Twej litości, bo nie
    > potrafi opisać zgodnie z zasadami swej historii. Ok Twój wybór

    Przytoczę sygnaturkę autorki posta:

    "Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie
    ociężali umysłowo nażucają bezmyślnie następnym
    pokoleniom."

    Próbowałeś kogoś kiedykolwiek poprawić albo wytknąć mu błąd?
    Czy to znaczy, ze jesteś "ociężały umysłowo". Tak sie czujesz?
    Przepraszam ale dla mnie pisanie takich sygnatur jest objawem
    totalnego zidiocenia i dorabiania ideologii do własnej niewiedzy.

    Andy