PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS, Student, Firma - Kombinuje ominac co sie da - Moje propozycje › Re: ZUS, Student, Firma - Kombinuje ominac co sie da - Moje propozycje
  • Data: 2002-08-01 10:41:06
    Temat: Re: ZUS, Student, Firma - Kombinuje ominac co sie da - Moje propozycje
    Od: "Poink" <p...@o...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko chyba Ok. Idz jeszcze na rente inwalidzka i zarejestruj zaklad
    jako
    > zaklad pracy chronionej

    Czyli podane przezemnie sposoby mozna uskutecznic. Chcialbym jednak aby
    wypowiedzial sie ktos kto korzysta z czegos takiego i jak to wyglada w
    dzialaniu. Nie chcialbym byc zaskoczony jakas oplata, ktora moze mnie potem
    zalatwic na dobre. Przydaloby sie, zeby ktos bardziej precyzyjnie okreslil
    kwoty "kruzu" , ilosci ziemi jaka jest potrzebna minimalnie, okres ...(chodz
    to wlasciwie mozna pewnie znalesc gdzies na jakims serwisie - jakim ?) Co do
    innych sposobow dobrze by bylo gdyby ktos przedstawil mi jakies kruczki
    ktore moga na mnie czychac przy stosowaniu tego typu rozwiazan. Jak do tej
    pory to jednym z kruczkow, ktory mnie zaskoczyl bylo to ze po roku dzierzawy
    ziemi uprawnej i placenia kruzu mozna byc zwolnionym przy zalozeniu
    dzialalnosci gosp. z ZUS'u, jednak jesli mam dzialalnosc gosp. i place ZUS
    oraz jednoczesnie place kruz za pole to wtedy po roku nie przysluguje mi
    takie udogodnienie - dziwne to bo maja wiecej kasy ze mnie po tym roku. Czy
    rzeczywiscie ma to miejsce ? Czy sa jakies inne zastrzezenia nie tylko do
    rozwiazania z "kruzem" ale i do innych przedstawionyh przezemnie sposobow ?
    poink
    gg 1000666