PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS, Student, Firma - Kombinuje ominac co sie da - Moje propozycje › Re: ZUS, Student, Firma - Kombinuje ominac co sie da - Moje propozycje
  • Data: 2002-08-01 11:51:49
    Temat: Re: ZUS, Student, Firma - Kombinuje ominac co sie da - Moje propozycje
    Od: "Poink" <p...@o...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > musisz byc rolnikiem ;) - 1ha przeliczeniowy (zaleznie od klasy ziemi).
    Nie
    > jestem pewien czy wystarczy sama dzierzawa 0- czy tez musisz bycwlascielem
    > tej ziemi (i oficjalnie ja uprawiac), wazny jest tez _chyba_ meldunek -
    > meldujesz sie w gminie gdzie ta ziemia jest (do KRUSu). Oprocz tego,
    patent
    > tez chyba dziala po roku oplacania skladki i wtedy masz wybor czy placisz
    > ZUS czy KRUS. Takze sprawdz czy dzialanosc ktora prowadzisz bedzie
    zaliczona
    > do rolniczej ;)

    Wlasnie o to chodzi ze dzialalnosc nie jest zaliczona do rolniczych, ale to
    chodzi niby o to, ze rolnik moze sobie dodatkowo cos na warunkach
    atrakcyjnych kombinowac (naprzyklad warsztat samochodowy) - tak mi sie
    wydaje. Jesli dzialalnosc musi byc rolnicza no to niestety nic z tego nie
    wyjdzie.

    Czy ktos wie na 100% czy w takim wypadku, aby skorzystac z udogodnien
    zarejestrowana dzialalnosc musi byc rolnicza ?
    poink
    gg 1000666