PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZATRUDNIE INFORMATYKA

  • 1. Data: 2003-05-31 20:11:34
    Temat: ZATRUDNIE INFORMATYKA
    Od: "kpi" <k...@o...pl>

    informacje na stronie http://gdynia.no-ip.com/praca.html

  • 2. Data: 2003-05-31 22:36:58
    Temat: Re: ZATRUDNIE INFORMATYKA
    Od: "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM>

    Użytkownik "kpi" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bbb2hl$46e$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > informacje na stronie http://gdynia.no-ip.com/praca.html

    1. strona zrobiona byle jak, złe kodowanie. Wniosek: firma nie dba o renomę.
    A skoro nie dba o renomę to pewnie nie dba o pracowników
    2. napisane jest, że osoby o odpowiednich kwalifikacjach mają przesłać cv i
    lm. Tylko nigdzie nie jest napisane jakie to mają być kwalifikacje. To że
    podane są stanowiska, to nie wystarczy.
    3. a gdzie napisane jest co oferujecie pracownikom?

    Wniosek: mi byłoby szkoda tych 30 minut poświęconych na napisanie CV i LM.
    Dla mnie to firma krzak.

    Seba

  • 3. Data: 2003-05-31 23:26:52
    Od: "Ulek" <u...@i...pl>

    Zgadzam sie z przedmowca!

  • 4. Data: 2003-06-01 12:20:32
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "kpi" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > informacje na stronie http://gdynia.no-ip.com/praca.html

    tak, i skrypt wywolujący niedozwolone okno w pp allegro :)
    na szczęście konto w programie partnerskim allegro poszło
    juz do piachu.

  • 5. Data: 2003-06-02 06:55:54
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kpi" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Page not found

  • 6. Data: 2003-06-02 07:35:27
    Od: "miras" <m...@i...pl>

    Jakub Zysnarski wrote:
    > Użytkownik "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM> napisał w wiadomości

    > Page not found

    no prosze a jeszcze wczoraj dzialala ;)

  • 7. Data: 2003-06-02 11:54:52
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > 1. strona zrobiona byle jak, złe kodowanie.
    > Wniosek: firma nie dba o renomę.
    Zly wniosek. Moze nie umie - dlatego szuka ludzi?
    Moj wniosek: uzywasz na newsach polskich literek - jestes oportunista.
    Podoba Ci sie to?

    > A skoro nie dba o renomę to pewnie nie dba o pracowników
    Ciekawy sposob wnioskowania ;-)
    Zaraz dojdziesz do tego, ze prezes to zlodziej...

    > 2. napisane jest, że osoby o odpowiednich kwalifikacjach mają przesłać cv
    > lm. Tylko nigdzie nie jest napisane jakie to mają być kwalifikacje. To że
    > podane są stanowiska, to nie wystarczy.
    Tobie nie wystarczy? Boisz sie sprobowac?

    > 3. a gdzie napisane jest co oferujecie pracownikom?
    A wcale nie musi byc ;-)

    > Wniosek: mi byłoby szkoda tych 30 minut poświęconych na napisanie CV i LM.
    Wniosek: skoro Ci szkoda, to nie zalezy Ci na pracy.

    > Dla mnie to firma krzak.
    Owszem - malo profesjonalne ogloszenie, ale jest to jakas oferta. Jesli tego
    nie rozumiesz, to szkoda slow. Kto zrozumie - bedzie mial prace. Ty nie

    PS. Nie mam i nigdy nie mialem z ta firma nic wspolnego.

    PiotrG

  • 8. Data: 2003-06-03 16:05:48
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13]>

    Dnia Sun, 1 Jun 2003 00:36:58 +0200, Sebastian napisał:

> [...]
    > 3. a gdzie napisane jest co oferujecie pracownikom?
    >
    > Wniosek: mi byłoby szkoda tych 30 minut poświęconych na napisanie CV i LM.

    Poza tym używają dziadowskiego czytnika grup dyskusyjnych: OE i to w wersji
    5.5, co jest dopuszczalne w przypadku zwykłego użytkownika , ale dla firmy
    internetowej jest nieprofesjonalne i śmieszne.
    --
    Przed wysłaniem na priv zdekoduj adres.
    http://www.robaczki3.republika.pl

    Pozdrawiam.
    Doktor Burski.

  • 9. Data: 2003-06-04 17:06:16
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Doktor Burski" <q...@b...cy[ROT13]> wrote in message
> [...]
    > 5.5, co jest dopuszczalne w przypadku zwykłego użytkownika , ale dla firmy
    > internetowej jest nieprofesjonalne i śmieszne.

    czemu??

    Jakie oprogramowanie jest wedlug Ciebie odpowiednie dla pracownika firmy
    internetowej??

    --
    Kania
    GG: 299238

  • 10. Data: 2003-06-05 19:16:13
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13]>

    Dnia Wed, 4 Jun 2003 19:06:16 +0200, Kania napisał:

    > Jakie oprogramowanie jest wedlug Ciebie odpowiednie dla pracownika firmy
    > internetowej??

    Np. 40tude Dialog, XNews,

    Uprzedzając kolejne pytanie, przedstawiam minusy OE:

    Uwagi: nieprawidłowe łamanie linii, niewstawianie znaku cytowania (,,>'')
    przy odpowiadaniu na post zakodowany w QP (czasem również w 8bit),
    nieprawidłowa obsługa sygnatur[1], nieprzenośny format archiwum[3],
    kasowanie bez pytania zachowanych artykułów przy wygaśnięciu ich na
    serwerze, błędna obsługa odnośników www....<adres>, //: , nieprawidłowa
    obsługa załączników (begin), możliwość wysyłania postów w HTML,
    niestabilność i szereg innych błędów [4]
    + w wersjach < 6.0: zamiana '//' na '//file' w wyświetlanym artykule,
    nieradzenie sobie ze zbyt długimi liniami ,,References''[1],
    + w wersjach < 5.5: ustawione na stałe nieprawidłowe ,,wrote''
    (,,użytkownik napisał:msgid'')[2], rozpoczynanie tematów odpowiedzi przez
    ,,Odp:'' zamiast ,,Re:''[2]

    cytat z: http://czytniki.zamiast.net/