PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZATRUDNIE INFORMATYKA

  • 11. Data: 2003-06-05 22:26:35
    Temat: [OT[ Re: ZATRUDNIE INFORMATYKA
    Od: "root" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Doktor Burski" <q...@b...cy[ROT13]> napisał w
    wiadomości news:iguvfmi2huyb.1fviuqltv1dbk$.dlg@40tude.net...
    | Dnia Wed, 4 Jun 2003 19:06:16 +0200, Kania napisał:
    | Uprzedzając kolejne pytanie, przedstawiam minusy OE:
    | możliwość wysyłania postów w HTML,

    Stary co Ty pierniczysz, to że instnieje możliwość
    wysyłania postów w HTML to jest minus OE?

    Puknij sie w glacę. Czy to, że Total Commander umożliwia
    kasowanie plików nalezy zapisać mu na minus?

    Żeby nie było niejasności: nie płacą mi za bronienie
    jakiegokolwiek programu do jakichkilowiek zastosowań.

    Zdradzasz fundamentalistyczne podejście, które cechuje
    wielu użytkowników komputerów. Objawia się ono w sposób
    dosyć oczywisty: Program/system, którego używam jest
    cacy a program/system którego używają moi adwersarze jest be.

    Zupełnie niedawno zadałem pytanie na grupie pl.news.czytniki
    i zanim doczekałem się merytorycznej odpowiedzi zostałem zjeb...
    za brak ustawienia jednej specyficznej opcji w moim OE.
    Paranoja. "Nie potrafię pomóc, ale potrafię wytknąć"
    oto dewiza "fahofcuf".

    Najlepiej by było jakby w ogóle ludzie zrezygnowali z czytników
    i zaczęli napieprzać telnetem na 119 porcie z news.onet.pl.
    bo inaczej to maja dylematy: "Wstawi cytowanie czy nie wstawi"

    Eeeeeehhh...

    pzdr
    root