PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd Pracy?

  • 1. Data: 2003-05-31 20:50:50
    Temat: Urząd Pracy?
    Od: "magda" <s...@N...gazeta.pl>

    jestem zeszłoroczną absolwentką, szukam pracy we Wrocławiu, ale nie mam tutaj
    zameldowania (ani tymczasowego), czy w związku z tym mogę zarejestrowac się w
    urzędzie pracy? (we Wrocławiu).

  • 2. Data: 2003-05-31 23:12:09
    Temat: Re: Urząd Pracy?
    Od: "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM>

    Użytkownik "magda" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tutaj
    > zameldowania (ani tymczasowego), czy w związku z tym mogę zarejestrowac

    nie, musisz być zameldowana, i to chyba na stałe.
    a nie możesz zarejestrować się tam gdzie jesteś zameldowana a pracy szukać
    we Wrocławiu? W czym problem? Przecież to byłoby chore, gdyby bezrobotny
    mógł podjąć pracę z zatrudniaka jedynie w swoim mieście.

    Seba

  • 3. Data: 2003-06-01 13:19:15
    Od: "john smith" <s...@m...com>

    Wystarczy zameldowanie na pobyt czasowy.
    Dowiedzialem sie tego z UP we Wroclawiu.

  • 4. Data: 2003-06-02 15:55:05
    Od: "Elzbieta Gdula" <j...@x...wp.pl>

    > nie, musisz być zameldowana, i to chyba na stałe.

    Wystarczy zameldowanie tymczasowe. Wiem, bo sam to przerabialem :)

    Pzdr

    JG