PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy o pracę.

  • 1. Data: 2004-03-07 10:15:07
    Temat: Wypowiedzenie umowy o pracę.
    Od: "Florian Hendzel" <f...@g...pl>

    Pracodawca wycofuje wypowiedzenie umowy o pracę. Czy jest potrzebne
    oświadczenie pracownika, o akceptacji lub braku akceptacji dla tej czynności.
    Czy przy braku akceptacji ze strony pracownika wypowiedzenie zachowuje dalej
    swoją moc prawną. Jeśli ktoś wie, proszę o odpowiedź i podanie podstawy
    prawnej. Florek

  • 2. Data: 2004-03-07 18:34:08
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę.
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > swoją moc prawną. Jeśli ktoś wie, proszę o odpowiedź i podanie podstawy

    Witam
    To co napisałeś jest prawdą. Sprawę tą regulują przepisy kc. a konkretnie
    dotyczące oświadczenia woli.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-03-07 19:38:31
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    Wydaje mi się, że zgoda pracownika nie jest potrzebna tak jak nie jest
    potrzbna jego zgoda na wypowiedzenie dokonane przez pracodawcę. Jedyne co to
    poprzez analogie wnioskuję, iż powinien podpisać papier że przyjął do
    wiadomości i z tą chwilą cofnięcie jest skuteczne. Podobnie jak
    wypowiedzenie ktore jest skuteczne z chwila doręczenia czy wręczenie go
    pracownikowi.

  • 4. Data: 2004-03-07 21:59:13
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wydaje mi się, że zgoda pracownika nie jest potrzebna tak jak nie jest
    > potrzbna jego zgoda na wypowiedzenie dokonane przez pracodawcę.

    Nie masz racji. Do unieważnienia wypowiedzenia dokonanego przez
    pracodawcę konieczna jest zgoda pracownika.

    Pozdrawiam

    wa