PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Niemczech na wesołym miasteczku obiazdowym

  • 1. Data: 2004-03-07 09:26:48
    Temat: Re: Praca w Niemczech na wesołym miasteczku obiazdowym
    Od: "petec" <p...@k...ANTI.chip.SPAM.pl.INVALID>

    Użytkownik "m.g." <U...@m...z.pl> napisał w wiadomości
    news:c2hdps$jbr$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > wiesz co - jesteś najzwyczajniej w świecie żałosny. Ktyoś tu daje namiary,
    > ty od razu podejrzewasz nie wiadomo co bez znajomości osoby i bez
    > sprawdzenia.
    > Po takiej postawie jaką ty zaprezentowałeś, nie nadawałbyś się nawet do
    > wynoszenia odpadków z rzeźni.
    > To co napisdałeś to najzwyczajniejszy w świecie bełkot i stek wyzwisk.

    a Ty myslisz ze jak ktos wynosi odpadki w rzezni to jest gorszym
    czlowiekiem? ;).
    ja jestem na 5tym roku zarzadzania i pracuje jako ochroniarz w
    hipermarkecie. zalosne nadeszly czasy...

    pozdr,
    petec

  • 2. Data: 2004-03-07 22:44:52
    Od: "siwa" <s...@o...pl>

    Moge dać namiar na kogoś kto załatwia prace, jest to praca pewna sama w zeszłym
    roku byłam.Zarabiałam na miesiąc 500-600 EURO+ wyżywienie i
    spanie.Grzecznościowy numer gg 4935297.Najlepiej z woj. śląskiego.

  • 3. Data: 2004-03-07 23:47:18
    Od: "Gerard" <g...@w...pl>

    To super !!!

    Wreszcie kilka osób znajdzie prace.
    A tak na serio to po co piszesz tu takie posty ??
    Nie ta grupa pl.praca.oferowana lepiej sie zda.
    A tak na marginesie troche to podejrzane.
    Ile trza zapłacić za załatwienie ??
    I może dla mnie się coś znajdzie: programista z kilkuletnim dośw. ;]
    I wywiozą za granice, zabiorą paszport i bedzie trzeba siedzieć do maja aż
    Polska do unii wejdzie.
    hehehe jest późno ale na ten temat bym pisał do rana

    Pozdrawiam
    Gerard Gawek

  • 4. Data: 2004-03-08 09:18:25
    Od: "m.g." <U...@m...z.pl>

    Użytkownik "Gerard" <g...@w...pl> napisał w źródłowej wiadomości
> [...]
    > Polska do unii wejdzie.
    > hehehe jest późno ale na ten temat bym pisał do rana

    wiesz co - jesteś najzwyczajniej w świecie żałosny. Ktyoś tu daje namiary, a

  • 5. Data: 2004-03-08 09:58:13
    Od: "Gerard" <g...@w...pl>

> [...]
    > wynoszenia odpadków z rzeźni.
    > To co napisdałeś to najzwyczajniejszy w świecie bełkot i stek wyzwisk.

    Może i jestem żałosny ale nie naiwny.
    I zastanów sie co piszesz: "Ktyoś tu daje namiary," -
    nikt - a nr gg sam sie dopisał - w sumie taki automat.
    A odnośnie masarni i odpadków to nie wiem czy jest taka posada - bo z tego
    co wiem to wędliny z tego robią ;)

    Hehe i życze powodzenia w werdowaniu pracowników.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-03-08 17:46:05
    Od: "Adam" <a...@s...wzieu.pl>

    Użytkownik "siwa" <s...@o...pl> wypocil(a)....:P

    hm po pierwsze objazdowym...:))
    po drugie ta praca jest tylko dla dziewczyn....:)))
    a wesole miasteczko objazdowe to jakis dom publiczny w ktorym bezie mozna
    sprzedac taka lale np do Turcji.?? bo wtedy bedzie objazdowo:P

    przepraszam za sarkazm ale nie wierze w takie cos....