PracaGrupypl.praca.dyskusje › popedzenie pracodawcy - wynagrodzenie

  • 1. Data: 2004-03-06 23:59:02
    Temat: popedzenie pracodawcy - wynagrodzenie
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    witam,
    styczen i luty bylem zatrudniony jako "czasownik". w (miesiecznych) umowach
    jest zapis ze pracodawca musi wyplacic wynagrodzenie do 10-tego. styczniowe
    wynagrodzenie wyplacili po wielu interwencjach 17 tego.
    Teraz znow zbliza sie 10 ty a nie ma nawet sladu kasy za luty...
    Co moge / Czy moge cos zrobic zeby przyspieszyc wyplate? Moze jakis monit
    wyslany litem poleconym 11 tego? Straszenie sadem pracy o odsetki rzedu
    2-3zl to chyba srednio...
    Dodam ze od marca nie jestem juz zatrudniony w tej firmie i boje sie ze beda
    naprawde dlugo zwlekac z wyplata, ale z drugiej strony moge sobie pozwolic
    na jakies "ruchy", bo nie ma obawy ze nie podpisza ze mna kolejnej umowy.

    Ja wiem ze w kraju ludzie nie maja wyplat po kilka miesiecy i ten tydzien
    wydaje sie niczym, ale wiadomo ze kazdemu kasa jest potrzebna jak
    najszybciej.

    pozdr
    Kuba

  • 2. Data: 2004-03-07 19:42:48
    Temat: Re: popedzenie pracodawcy - wynagrodzenie
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    Do sądu pracy z pozwem o wypłate zaległego wynagrodzenia. Gdybyś bym
    pracownikiem mógłbyś jeszcze rozwiązać z pradowawcą umowę bez wypowiedzenia
    z powodu anruszenia odstawowych obowiązków pracodawcy.