PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie - problem??

  • 11. Data: 2007-01-05 07:50:17
    Temat: Re: Wypowiedzenie - problem??
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 5 Jan 2007 00:05:38 +0100, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <enk181$pp8$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:slrnepr1b5.67q.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski

    > Bzdura. ŻADNE wypowiedzenie nie wymaga dla ważności oświadczenia woli obu

    Oczywiście kontekst ci urwało.
    Przypomnę - była mowa o wypowiedzeniu umowy za porozumieniem stron.

    I niżej było napisane, że wypowiedzenie jednej ze stron musi mieć
    potwierdzenie, że druga je otrzymała.

    Głupio ci za to co podałes poprzednio a nie przeczytałeś i musisz się
    odegrać?

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 12. Data: 2007-01-05 10:50:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrneps0pp.nqc.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > Głupio ci za to co podałes poprzednio a nie przeczytałeś i musisz się
    > odegrać?
    Jesteś śmieszny.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-01-05 11:10:06
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 5 Jan 2007 11:50:41 +0100, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <enlai0$i78$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:slrneps0pp.nqc.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski

    > Jesteś śmieszny.

    A ty żałosny.

    Napisz jeszcze z 10 razy, to może ktoś uwierzy, ale nie zapomnij wyciąć
    kontekstu.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 14. Data: 2007-01-05 11:31:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnepscge.6ld.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > A ty żałosny.
    Napisz sobie coś jeszcze, biedaku, bo widzę że nie możesz przeżyć jak tfuj
    post nie jest ostatni.
    Smarkacz...

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2007-01-05 11:46:15
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jakub Lisowski [Fri, 5 Jan 2007 07:50:17 +0000 (UTC)]:

    > Przypomnę - była mowa o wypowiedzeniu umowy za porozumieniem stron.

    Takiego ewenementu o ile mi wiadomo nie ma. Jest rozwiązanie
    umowy za porozumieniem stron *albo* wypowiedzenie. I tak, to
    pierwsze wymaga obu podpisów. Drugie już nie.

    Kira

    --
    /(o\ ~ G-G: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * mDziura * Vista-cel-pal * Poolicz mi *

  • 16. Data: 2007-01-05 13:37:07
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 5 Jan 2007 12:31:14 +0100, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <enlctv$k5r$1@news.dialog.net.pl> napisał:

> [...]
    > Napisz sobie coś jeszcze, biedaku, bo widzę że nie możesz przeżyć jak tfuj

    No właśnie widać :>
    Jacuś, jak chcesz robić z siebie dalej idiotę, to jestem do usług, jak
    widać.

    Poprzednio nie wymagałem jakiegoś uzasadniania, ale żeby nie przeczytać
    tego, co się podaje jako uzasadnienie zdania, podczas gdy w źródle jest
    napisane coś zupełnie innego, to żenada.

    O żenadzie starannego wycinania z kontekstu, aby przywalić się w odwecie
    do cudzego postu nie wspomnę.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 17. Data: 2007-01-05 19:22:38
    Temat: Re: Wypowiedzenie - problem?? [sorry za OT - nabijam się z po prostu z durnia]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnepsl43.kfs.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > No właśnie widać :>
    No i napisał biedaczyna żałośnie przewidywalny, nie dał rady się
    powstrzymać...
    Wiedziałem, że to zrobi...

  • 18. Data: 2007-01-08 09:35:23
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci
    > swoja droga ekwiwalent jest bardzo oplacalny i ja bym sie tak bardzo
    > nie wzbraniala :)
    > po co na sile wykorzystywac zalegly urlop? jesli wola Ci wyplacic
    > ekwiwalent (co jest dosc rzadkie) to ja bym brala ...

    Szczegolnie wtedy jak nowy pracodawca nie zechce poczekac na Ciebie o
    miesiac dluzej (wnioskuje, ze autor watku chcial zaczac nowa prace od
    poczatku lutego).