PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZATRUDNIE PROGRAMISTE/WDROZENIOWCA SYS CDN XL VER 5.0 / w WARSZAWIE

  • 1. Data: 2007-01-04 09:50:48
    Temat: ZATRUDNIE PROGRAMISTE/WDROZENIOWCA SYS CDN XL VER 5.0 / w WARSZAWIE
    Od: "albedo039" <m...@v...pl>

    ZATRUDNIE PROGRAMISTE/WDROZENIOWCA SYS CDN XL VER 5.0 / w WARSZAWIE

    Witam,
    Czyli jak w temacie - szukam programisty/ow - wdrozeniowcow do
    wykonania "Tuningu"
    systemu Kadry/Place/Sprzedaz...ect na oprogramowaniu Comarch'u CDN XL
    ver. 5.0,
    Zleceniodawca znajduje sie w Warszawie.

    Zainteresoawanych podjeciem wspolpracy,
    prosze o kontakt na maila : m...@v...pl
    Mobile 0502 200 089
    Piotr Kaczor

  • 2. Data: 2007-01-04 13:39:18
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "albedo039" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > ZATRUDNIE PROGRAMISTE/WDROZENIOWCA SYS CDN XL VER 5.0 / w WARSZAWIE

    NTG

    kantor

  • 3. Data: 2007-01-05 02:20:03
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Witam,

    W poście <1...@1...googlegroups.co
    m>
    albedo039 <m...@v...pl> m.in. napisał(a)::

    > Czyli jak w temacie - szukam programisty/ow - wdrozeniowcow do
    > wykonania "Tuningu" systemu Kadry/Place/Sprzedaz...ect na oprogramowaniu
    > Comarch'u CDN XL ver. 5.0,

    A ma Pan kodu źródłowe i pozwolenie na modyfikację kodu od COMARCH'u?

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie

  • 4. Data: 2007-01-05 04:57:07
    Od: ktos <b...@k...onet.pl>

    Tomasz Motyliński napisał(a):

    > A ma Pan kodu źródłowe i pozwolenie na modyfikację kodu od COMARCH'u?

    -Od kiedy to do wdrazania programu potrzebne sa jego mody zrodlowe?
    -Od kiedy to np. do pisania makr w VBA potrzebne sa kody zrodlowe Excela?

  • 5. Data: 2007-01-08 23:49:19
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Witam,

    W poście <929f7$459dd98d$57cffab7$6191@news.chello.pl>
    ktos <b...@k...onet.pl> m.in. napisał(a)::

    > -Od kiedy to do wdrazania programu potrzebne sa jego mody zrodlowe?
    > -Od kiedy to np. do pisania makr w VBA potrzebne sa kody zrodlowe Excela?

    Widzi Pan wdrożenie systemu klasy ERP/MRP to niestety ostra modyfikacja w
    kodzie mającą na celu dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb
    klienta (jeśli to ma być dobrze zrobione), pomijając już, że CDN (w
    dowolnej wersji) to akurat jeden z gorszych możliwych wyborów. Nie dalej
    jak wczoraj oglądałem strukturę ich super hiper strukturę bazy i powiedzieć
    muszę, że takiego gówna to ja dawno nie wdziałem, wygląda to tak jakby nikt
    nie modelował bazy przed jej stworzeniem a jedynie dopisywał co i gdzie mu
    wygodnie, aby było. Porażka. Zresztą, niestety większość systemów
    aspirujących o miano ERP ma tak nieprzemyślaną strukturę bazy, że o
    zagnieżdżonych do 8-9 poziomu trigerach nie wspomnę, a potem ból bo system
    staje jak księgowa włącza zestawienie jakieś... I pomyśleć że ludzie płacą
    za to tyle kasy, a dostają takie gówno.

    ps. nie nie pracuję dla żadnej firmy tworzącej ERP, aby nie było.

  • 6. Data: 2007-01-09 12:33:57
    Od: ktos <b...@k...onet.pl>

> [...]
    > kodzie mającą na celu dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb
    > klienta (jeśli to ma być dobrze zrobione), pomijając już, że CDN (w

    Trala lala. Kazdy klient SAP-a/Oracla/Symfonii itd dostaje zródła,
    grzebie w nich, potem wychodzi nowa wersja i ...
    Slyszales co to parametryzacja programu, API, czy chociazby wspomniane
    przeze mnie VBA?

  • 7. Data: 2007-01-10 07:50:06
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    Użytkownik "ktos" <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w nich, potem wychodzi nowa wersja i ...
    > Slyszales co to parametryzacja programu, API, czy chociazby wspomniane

    Modyfikacja modyfikacji nierówna. Im ich więcej, tym więcej problemów z
    systemem (błędy, kaczany, niestabilność, dziwne kwoty :). Skoro zmieniamy
    system na nowy, to po co go zmuszać, aby pracował tak jak stary? Poszukać
    sobie takiego, który działa w podobnych sektorach i voila.

    bart

  • 8. Data: 2007-01-21 04:09:39
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Witam,

    W poście <df9e7$45a38a96$57cffab7$22222@news.chello.pl>
    ktos <b...@k...onet.pl> m.in. napisał(a)::

    > Trala lala. Kazdy klient SAP-a/Oracla/Symfonii itd dostaje zródła,
    > grzebie w nich, potem wychodzi nowa wersja i ...

    Oracle to baza danych nie system, Symfonia, hmm zabawne pierwsze słyszę, a
    kilku moich klientów ją ma (też nie polecam). Co do SAP to powiem, że można
    mieć to samo za mniejsze pieniądze, dużo mniejsze i tu nie
    potwierdzę/zaprzeczę czy dają kody ź?ódłowe, gdyby tak robili popełniali by
    marketingowe samobójstwo.

    > Slyszales co to parametryzacja programu, API, czy chociazby wspomniane
    > przeze mnie VBA?

    Jasne, do parametryzacji nie potrzeba programisty, a VBA to sobie można w
    d.. w sadzić w przypadku ERP/MRP, więcej z nimi problemów niż to warte.
    Widzę kompletnie nie wie Pan o czym mówi, uprzedzając ewentualne pytania,
    napiszę że mam kilkuletnie doświadczenie z sektorem oprogramowania dla firm
    klasy ERP/MRP i naprawdę jak czytam takie ogłoszenia to nie wiem, czy mam
    płakać, czy się śmiać...

  • 9. Data: 2007-01-21 04:27:04
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Witam,

    ktos <b...@k...onet.pl> m.in. napisał(a)::

    > Trala lala. Kazdy klient SAP-a/Oracla/Symfonii itd dostaje zródła,
    > grzebie w nich, potem wychodzi nowa wersja i ...

    Wydaje się Panu, danie źródeł w całości klientowi to samobójstwo
    marketingowe, ale wolno Panu myśleć inaczej.

    > Slyszales co to parametryzacja programu, API, czy chociazby wspomniane
    > przeze mnie VBA?

    A pracując 2 lata w tej branży mogłem nie słyszeć?