PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania pracodawcow - informatycy › Re: Wymagania pracodawcow - informatycy
  • Data: 2002-11-26 23:33:40
    Temat: Re: Wymagania pracodawcow - informatycy
    Od: Wojciech Wojnowski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-11-23 13:05, Obywatel (ka) flyer napisał (a):
    > Zeby bylo jasne - nie pisze tego dlatego, ze mnie ktos odrzucil albo
    > czegos nie umiem.

    Cześć.

    Ja zawsze dzielę wymagania pracodawcy przez dwa.
    I jeżeli pracodawca wymaga wszystkiego śmiało mówię:
    TO JA WSZYSTKO UMIEM :)
    Popatrz na to, jak obustronne kłamstewko :)
    On potrzebuje "specjalisty" za przeciętną cenę.
    To bądź "specjalistą" za tą cenę.

    Ponadto trzeba mieć poczucie własnej wartości.
    Jeżeli jesteś w jakiejś dziedzinie dobry to nie możesz być dobry we
    wszystkim, bo to oznacza, że nie potrafisz nic.
    Nie patrzę na zarządzanie firmą, bo to nie moja działka.
    Nie lubię politykować w firmie, układać się, kombinować, włazić w dupę i
    inne takie.

    Nie oglądam się na innych, bo to nie mój kawałek chleba.

    Wyluzuj, szukaj i nie poddawaj się.
    Pamiętaj, że ogłoszenia o pracę nie piszą INFORMATYCY tylko lamerzy :)

    A co lamer może ?

    Pozdrawiam.

    Wojtek

    --
    "Nie wyrzucaj bohatera z twojej duszy, dzierżyj święcie twoją najwyższą
    nadzieję." (Zaratustra)