PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyjazd do Londynu

  • 1. Data: 2004-06-07 22:02:19
    Temat: Wyjazd do Londynu
    Od: kamil51 <n...@s...mnie>

    witam,
    w najbliższe wakacje mam zamiar wyjechać do Londynu. Wyjazd bylby prawie
    calkowicie "na zywiol". Mieszkanie zalatwilbym przez internet. Chcialbym
    tam znalezc jakas prace (w barze, na zmywaku etc), najlepiej chodzac po
    miescie i sie pytajac. Podroz bylaby autokarem (z Orbisu czy cos;
    jeszcze nie wiem dokladnie). Jako, ze mam dopiero 17 lat pojechalbym z
    kolega.
    Jak myslicie, czy takie cos przejdzie? Czy ktos mlody probowal juz
    takiego czegos? Bez zadnych biur posrednictwa etc.

    --
    pozdrawiam, ::: kamil51 at tlen dot pl
    kami51 ::: GG# 5116370

  • 2. Data: 2004-06-07 22:12:06
    Temat: Re: Wyjazd do Londynu
    Od: jelen <j...@s...org>

    kamil51 piszac na pl.praca.dyskusje wymodzil niestety takiego oto njuwsa:

    > Jak myslicie, czy takie cos przejdzie? Czy ktos mlody probowal juz
    > takiego czegos? Bez zadnych biur posrednictwa etc.

    poczytaj na praca.gazeta.pl - duzo pisza o londynie
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2004-06-07 22:23:16
    Od: kamil51 <n...@s...mnie>

    Dnia 2004-06-08 00:12, Użytkownik jelen napisał:

    > poczytaj na praca.gazeta.pl - duzo pisza o londynie

    No wlasnie przegladalem. Tyle ze tam jest o ludziach powyzej 18 roku
    zycia. A jak jest z mlodszymi (mam 17 lat)? Latwo dostac prace? Trzeba
    miec jakies zezwolenia?

  • 4. Data: 2004-06-07 22:37:59
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "kamil51" <n...@s...mnie> wrote in message

    > No wlasnie przegladalem. Tyle ze tam jest o ludziach powyzej 18 roku
    > zycia. A jak jest z mlodszymi (mam 17 lat)? Latwo dostac prace? Trzeba
    > miec jakies zezwolenia?

    Wiesz co, chlopie? Sadzac po tym co tu jest napisane:
    http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2116473.html?as=
    1&ias=8
    to latwiej teraz dostac prace w Koziej Wolce niz w Londynie.
    Nie wiem, jak sprawa ma sie z wykwalifikowanymi specjalistami, ale ludzie
    bez doswiadczenia i potrzebnych umiejetnosci zarzynaja sie w tej chwili o
    zmywak. Ciesz sie mlodoscia i wakacjami, zapieprzac na szmacie zawsze
    jeszcze zdarzysz.
    pozdr
    /p

  • 5. Data: 2004-06-08 08:32:05
    Od: "marek" <m...@b...com>

    > witam,
    > w najbliższe wakacje mam zamiar wyjechać do Londynu. Wyjazd bylby prawie
    > calkowicie "na zywiol".

    nie jestem pewny szczegolow, ale (niestety) nizsze sa stawki minimalne
    (placa) dla ludzi mlodych - chyba PONIZEJ 18 roku zycia, ale moge sie mylic
    co do tego wieku, moze chodzi o 16 lat.
    Osobiscie nie odradzam Ci pracy, ale raczej polecalbym jednak wyjazd
    rekreacyjno-badawczy - z namiotem, autostopem, poznasz troche ludzi
    zwiedzisz kraj, osluchasz sie z prawdziwym angielskim ;)
    zajrzysz tam, gdzie Polakow i Marsjan jeszcze nie widzieli, a przy okazji
    mozesz zlapac troche calkiem pozytecznych, pod katem pracy, kontaktow.

    marek

  • 6. Data: 2004-06-08 11:33:23
    Od: "Matijaz" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kamil51" <n...@s...mnie> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak myslicie, czy takie cos przejdzie? Czy ktos mlody probowal juz
    > takiego czegos? Bez zadnych biur posrednictwa etc.

    Ja probowalem po pierwszym roku studiow mialem 19 lat (20 stuknela w
    Londynie). Ogolnie rozowo nie bylo (dorobic sie tam ciezko ;), ale wspominam
    wyjazd jako zajebista przygode (podroz stopem, rozbijanie namiotu w roznych
    dziwnych miejscach, noc pod chmurka idt.).

    Polecam raczej Szkocje albo najlepiej Irlandie. Na twoim miejscu
    sprobowalbym sie dostac do Edynburga, tam we wakacje mozna sie zalapac na
    fajna i niezbyt meczaca robote przy obsludze ruchu turystycznego albo w
    pizzeri. Londyn we wakacje jest zawalanony mlodymi ludzmi szukajacymi roboty
    + w tym roku ekstra kilkadziesiat tysiecy rodakow omamionych wizja zbicia
    kokosow. Jezeli chcesz koniecznie mieszkac w Londynie to musisz sie tam
    wybrac przed wakacjami lub po. I trzeba sie przyszykowac na dluzszy pobyt
    jezeli ma to miec sens (6-12mcy). O pracy wakacyjnej raczej bym zapomnial
    lub ewentualnie poszukal czegos in country side - przy zbiorach. Taka moja
    rada

    Pozdro
    Matijaz