PracaGrupypl.praca.dyskusje › książeczka pracownicza

  • 1. Data: 2004-06-07 20:39:16
    Temat: książeczka pracownicza
    Od: "Krzysiek " <k...@g...pl>

    Jak długoa ważna jest książeczka pracownicza wydana z sanepidu??

    Z góry serdecznie dziekuje :)

  • 2. Data: 2004-06-07 21:03:46
    Temat: Re: książeczka pracownicza
    Od: "FeniX" <f...@i...net.pl>

    Użytkownik "Krzysiek " <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak długoa ważna jest książeczka pracownicza wydana z sanepidu??

    to zalezy od lekarza na jak dlugo Ci ja wypisze. Zazwyczaj lekarz wypisuje na rok lub
    dwa.

  • 3. Data: 2004-06-07 21:10:11
    Od: s...@o...pl

    > Jak długoa ważna jest książeczka pracownicza wydana z sanepidu??

    badania na nosicielstwo Salmonella Enteritidis nalezy wykonywac raz na rok w
    przypadku pracy przy bezposrednim kontakcie z zywnoscia lub raz na 5 lat w
    przypaduk pracy w zakladzie produkcji lub obrotu zywnoscia bez bezposredniego
    kontaktu. badanie wazne jest tylko wraz z orzeczeniem lekarskim, lekaz moze (
    ale nie musi) skierowac na dodatkowe badania (zdjecie pluc, WR)
    pzdr