PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV, LM, i swiadectwa pracy

  • 1. Data: 2004-06-07 22:02:02
    Temat: CV, LM, i swiadectwa pracy
    Od: "G.P." <g...@g...pl>

    Pytanie.
    1. Czy podczas wysyłania swoich aplikacji tzn. CV i LM mam załaczac
    swoje swiadectwa pracy? - mysle oczywiscie o ogloszeniu w ktorym nie ma
    tego zaznaczone
    2. Jesli wysylam do jakies firmy swoja aplikacje, bez ogloszenia - ta
    sama sytuacja

    Pozdrawiam
    Gabriel

  • 2. Data: 2004-06-08 08:11:51
    Temat: Re: CV, LM, i swiadectwa pracy
    Od: "Arci" <g...@g...pl>

    Użytkownik "G.P." napisał w wiadomości :

    .
    > 1. Czy podczas wysyłania swoich aplikacji tzn. CV i LM mam załaczac
    > swoje swiadectwa pracy? - mysle oczywiscie o ogloszeniu w ktorym nie ma
    > tego zaznaczone

    Nie wysyłaj nigdzie swoich świadect ,najpierw sito pośród wszystkich
    poszukujących prace ,a dopiero świadectwa na rozmowie kwalifikacyjnej.

    > 2. Jesli wysylam do jakies firmy swoja aplikacje, bez ogloszenia - ta
    > sama sytuacja

    Patrz odpowiedż wyżej.Już w samym CV umieszczasz przebieg pracy zawodowej .

    Pozdrawiam.
    Arci

  • 3. Data: 2004-06-08 11:19:30
    Od: "Matijaz" <m...@i...pl>

    Użytkownik "G.P." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego zaznaczone
    > 2. Jesli wysylam do jakies firmy swoja aplikacje, bez ogloszenia - ta

    Swiadectwa pracy zachowaj dla siebie i pilnuj jak oka w glowie. Gdyby o nie
    pytali podczas procedury rekrutacyjnej, to mozesz im dac do wgladu, albo
    udostepnic kserokopie.

    Pozdro
    Matijaz