PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-12 21:36:06
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:33a6.00001290.42d43284@newsgate.onet.pl...

    > Na bierzący:

    .. biezacy...

    > Skąd ta wiara w Polskie sądownictwo ?

    W Sady Pracy akurat wierze, bo z racji branzy wiem sporo o tym, jak
    dzialaja. Sa silnie ukierunkowane na ochrone strony slabszej (podobnie jak
    sadownictwo rodzinne), czyli w tym przypadku pracownika. Pracownik ze
    slusznym zarzutem i dokumentacja zwykle wygrywa w Sadzie Pracy.

    > Znowu nie przeczytałaś, (jak dlej nie będzies czytać uważnie, nie będę
    > marnować
    > na ciebie moich cennych limitowanych postów).

    Nikt ci nie kaze mi odpowiadac, to Twoj wybor. Twoim wyborem jest rowniez
    skorzystanie z programu/serwera, ktory nie narzuca ilosci postow dziennie.
    Np. Mozilla jest darmowa i ma wbudowanego klienta newsow, a laczac sie z
    Tepsy mozesz korzystac z news.tpi.pl. Dziwne, ze osoba z wyksztalceniem
    informatycznym ma problem z czyms takim jak limit postow wskutek korzystania
    z onetu.
    Jesli zas nie piszesz ze swojego komputera i nie chcesz na cudzym czegos
    instalowac, to z interfejsow www polnews.pl nie ma limitu.

    > A po co ci to imie i nazwisko ?

    Zeby miec podstawy do powazniejszego potraktowania tej osoby. Anonimowych
    donosow nie traktuje sie powaznie.

    > Dla mnie na pewno sytucji w których chcę znać nazwisko rozmówcy jest wiele
    > więcej.
    > Jesteś albo nieszczera, albo brak ci wyobraźni, albo w ogóle, gdzie ty
    > żyjesz?
    > W pracy wystarczy ci przezwisko współpracownika, czy przełożonego ?
    > W urzędzie też ?

    Real i biznesowe kontakty to co innego. Tam potrzeba wiarygodnosci tego, z
    kim ma sie do czynienia, a imie i nazwisko jest czescia wiarygodnosci
    pozwalajac sprawdzic, z kim sie ma do czynienia. W dyskusjach sieciowych,
    gdzie sie wyraza opinie, nie wchodzi sie w kontakty, w ktore cos sie
    inwestuje. Negatywna opinia na podstawie zarzutow dotyczacych kogos jest
    jednak dla mnie "powazna inwestycja", ktorej sie lekkomyslnie nie podejmuje
    i dlatego wiarygodnosc stawiajacego zarzuty jest dla mnie w takim kontekscie
    wazna. To moje zdanie i komus moze oczywiscie nie zalezec na mojej opinii w
    danej sprawie.

    I.