PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-12 21:13:41
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odpowiadam w jednym poście, bo przkraczam limit 10 wiadomości.

    Na poprzedni:
> [...]
    > tych umiejetnosci, na ktore jest zapotrzebowanie, wczesne rozpoczecie
    > zdobywania doswiadczenia (praktyki i staze podczas studiow) oraz ksztalcenie
    > waznych w dzisiejszym swiecie umiejetnosci interpersonalnych,
    > autoprezentacyjnych itd. Ponadto: mobilnosc (wyjezdzamy do miasta/panstwa,
    > gdzie jest satysfakcjonujaca nas praca, gdy jej nie ma na miejscu),
    > pozytywne nastawienie i szukanie mozliwosci, nie zwalanie porazek na
    > rynek/zlych ludzi/cyklistow, tylko wyciaganie wnioskow odnosnie tego, co
    > nalezy udoskonalic u siebie i czego zabraklo.

    Jak to się ma ta definicja zaradności do początkowego postu ?
    Kto tam był zaradny ?

    Na bierzący:

    > Gdyby ktos kogos okradl, sprawa bylaby mozliwa do wygrania w sadzie.
    Skąd ta wiara w Polskie sądownictwo ?
    Znowu nie przeczytałaś, (jak dlej nie będzies czytać uważnie, nie będę marnować
    na ciebie moich cennych limitowanych postów).
    Ona , ta co nagrywała, pisze, że sprawa zaczęła sie toczyć, a potem przestała.
    To źle świadczy o sądzie i o WARCIE,
    to nie znaczy , że nie było kradzieży.

    > Uwaga na boku: Z prostego searcha wynika dosc mocno, ze ta "ona" to Ty.
    Mi ten search nie wyszedł.

    > (...) powinien sam rowniez imiennie wystapic
    A po co ci to imie i nazwisko ?

    > Jest to jedyna sytuacja, gdy przeszkadza mi czyjes krycie
    > sie za nickiem.
    Dla mnie na pewno sytucji w których chcę znać nazwisko rozmówcy jest wiele
    więcej.
    Jesteś albo nieszczera, albo brak ci wyobraźni, albo w ogóle, gdzie ty żyjesz?
    W pracy wystarczy ci przezwisko współpracownika, czy przełożonego ?
    W urzędzie też ?

    stokrotka