PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena.

  • 1. Data: 2003-07-07 20:47:14
    Temat: Wycena.
    Od: "Iwo 'AnoniM' Panowicz" <p...@p...onet.pl>

    Chciałbym się dowiedzieć ile powinien kosztować sklep, który zawiera:

    *podział na kategorie(dowolne zagnieżdżanie),
    *obsługa wielu baz danych(interbase, mysql etc,),
    *podział na administratorów - pełny dostęp do panelu administracyjnego,
    moderatorów - dostęp do wybranych opcji panelu administracyjnego,
    *wyszukiwarka,
    *informacje o nowościach i promocjach,
    *raporty sprzedaży,
    *rejestracja użytkoników,
    *koszyk.

  • 2. Data: 2003-07-07 22:56:38
    Temat: Re: Wycena.
    Od: "macros" <n...@s...juz>

    Mysle ze nie mniej niz jakies 3-4 tys.

    --
    macros

  • 3. Data: 2003-07-07 23:37:41
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Iwo 'AnoniM' Panowicz wrote:

    > Chciałbym się dowiedzieć ile powinien kosztować sklep, który zawiera:

    1/5 dobrego samochodu...

    ps. Sorry. Stare, ale dobre :-)

    --
    "...and whatever you do
    someone's done it first..." Extreme...

  • 4. Data: 2003-07-08 07:04:56
    Od: "martin" <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał w wiadomości

    > 1/5 dobrego samochodu...
    >
    > ps. Sorry. Stare, ale dobre :-)

    przez tych studentów ceny lecą na łeb. Kiedyś było 1/2 auta :(

  • 5. Data: 2003-07-08 08:40:12
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Mysle ze nie mniej niz jakies 3-4 tys.
    Niestety kompletny gotowiec (karta platnicza, podzial na ceny
    hurtowe/detal/specjalne etc) mozna kupic juz za 2000 PLN lub wynajmowac za
    150 PLN/mies. Takie sa ceny!

    patrz: www.sote.pl

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 6. Data: 2003-07-08 09:12:32
    Od: "Rygel" <r...@g...pl>

    On Mon, 07 Jul 2003 22:47:14 +0200, Iwo 'AnoniM' Panowicz wrote:

> [...]
    > *podział na administratorów - pełny dostęp do panelu administracyjnego,
    > moderatorów - dostęp do wybranych opcji panelu administracyjnego,

    IMHO tak sformułowane zlecenie to bagno z którego się nie wygrzebiesz przez
    pół roku, więc 1/2 ceny dobrego samochodu jest jak najbardziej na miejscu.
    Jeśli chcesz wiedzieć dalczego to bagno - zapraszam na prv.

    Rygel

  • 7. Data: 2003-07-08 10:53:18
    Od: "Rygel" <r...@g...pl>

    On Tue, 08 Jul 2003 10:40:12 +0200, babla wrote:

    > Niestety kompletny gotowiec (karta platnicza, podzial na ceny
    > hurtowe/detal/specjalne etc) mozna kupic juz za 2000 PLN lub wynajmowac za
    > 150 PLN/mies. Takie sa ceny!

    Drogo, biorąc pod uwagę że kompletny gotowiec można mieć za
    darmo :) Moim zdaniem mylisz dwa pojęcia: wątek nie zaczoł się od pytania
    za ile sprzedać sklep (czyli taki już gotowy, a jak klient będzie coś
    chciał zmienić to na drzewo), tylko za ile zrobić sklep (DOKŁADNIE taki
    jak chce klient).
    Pozatym, nie wiem czy zauważyłeś ale wg podanych założeń to IMHO będzie
    właśnie taki gotowiec który koś później sprzeda w n kopiach po x tys za
    kopie. Czy biorąc to pod uwagę nadal uważasz że 4 tys ( czy 1/2 samochodu)
    to za dużo, bo gdzieś można kupić sklep, przepraszam licencje na
    korzystanie ze sklepu za 2 tys.?

    Rygel