PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wszystko ma swoje granice...

  • 1. Data: 2004-08-20 15:56:14
    Temat: Wszystko ma swoje granice...
    Od: "Bartosz Grzesiak" <p...@g...pl>

    Wlasnie znalazlem ogloszenie, oferta jest suuuuper
    http://praca.pl/article/local/1127465.html polecam
    dobra lekture do poczytania :) na dobry humor.
    Prosze zwrocic szczegolna uwage na stawke, ktora
    została zaproponowana. I teraz pytanie:

    Jest to stawka:
    a) za miesiac pracy?
    b) za tydzien pracy?
    c) za dzien pracy?
    d) za godzine pracy?

    Razem z kolega stawiamy na odpowiedz "d" lecz nie wiemy
    czy wie o tym pracodawca :).

    Pozdrawiam
    Bartosz

  • 2. Data: 2004-08-20 16:04:05
    Temat: Re: Wszystko ma swoje granice...
    Od: Szamanik <s...@t...pl>

    ej normalnie SZOK lekki bo takie wymogi, trzy jezyki!!!!
    to chyba jest stawka jak raz na miesiac odwiedzasz firme.
    ;-)

  • 3. Data: 2004-08-20 16:23:08
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    Uzytkownik "Szamanik" <s...@t...pl> napisal w wiadomosci
    > ej normalnie SZOK lekki bo takie wymogi, trzy jezyki!!!!
    > to chyba jest stawka jak raz na miesiac odwiedzasz firme.
    > ;-)

    Pasuje bardzie na zart...

  • 4. Data: 2004-08-20 17:05:14
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Mi to wygląda na stawkę minimalną od, której będą płacić ZUSy i srusy.
    Realne wynagrodzenie ma zależeć od bla-bla więc pewnie umowa o dzieło lub
    coś w podobie aby państwowej pijawy nie tuczyć.
    Maciek

  • 5. Data: 2004-08-20 17:05:41
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Mmac <m...@b...com> wrote:
    > Mi to wygląda na stawkę minimalną od, której będą płacić ZUSy i srusy.
    > Realne wynagrodzenie ma zależeć od bla-bla więc pewnie umowa o dzieło lub
    > coś w podobie aby państwowej pijawy nie tuczyć.

    A mi to wygląda na żart - nie wiedzą nawet, czy są S.A. czy S.C.

    P.

  • 6. Data: 2004-08-20 18:34:52
    Od: "Marcin Szczot" <p...@n...pl>

    Bartosz Grzesiak wrote:

    > Wlasnie znalazlem ogloszenie, oferta jest suuuuper
    > http://praca.pl/article/local/1127465.html polecam

    odgrzewany zart wcale nie jest smieszny

  • 7. Data: 2004-08-20 18:41:34
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    byc moze ktos zapomnial dodac jedno zero? ;)

    Jean

  • 8. Data: 2004-08-20 18:47:16
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > byc moze ktos zapomnial dodac jedno zero? ;)

    Z takimi wymaganiami to NA PEWNO zapomnial dodac jedno zero.
    Ale i tak nie wydaje mi sie by to ogloszenie bylo prawdziwe.
    Ta mnogosc niezbednych jezykow je demaskuje w sposob oczywisty.

    VomitroN

  • 9. Data: 2004-08-23 20:07:33
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    http://piorun.ds.pg.gda.pl/~krzyzak/verona.ogg