PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasiłek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2004-08-20 04:18:17
    Temat: zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    ile trzeba przepracować, żeby dostać zasiłek?
    na ile czasu przyznawany jest zasiłek?

  • 2. Data: 2004-08-20 08:10:23
    Temat: Re: zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy>

    Użytkownik "bezrobotny" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ile trzeba przepracować, żeby dostać zasiłek?
    > na ile czasu przyznawany jest zasiłek?

    Musisz przepracować rok czasu i zarabiać przynajmniej minimum czyli 824
    brutto.
    Natomiast na ile jest zasiłek przyznawany - to zależy od regionu kraju i
    stopnia bezrobocia.
    W moim regionie w ubiegłym roku bezrobocie wzrosło do ponad 20% i w związku
    z tym zasiłek przyznawany jest na 12 miesięcy. Wcześniej było 6 mies.

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-08-20 08:36:29
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    a możesz mi jeszcze powiedzieć ile wynosi
    zasiłek?

    z góry dzięki

  • 4. Data: 2004-08-20 08:50:33
    Od: "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy>

    > a możesz mi jeszcze powiedzieć ile wynosi
    > zasiłek?
    >
    > z góry dzięki

    To z kolei zależy od stażu pracy :) 100% zasiłku to jest około 450 zł. Ale
    jeśli niedawno rozpocząłeś karierę zawodową to dostaniesz 80%.

    pozdr
    Krzysiek