PracaGrupypl.praca.dyskusje › Potrzebne sformulowanie do CV :)

  • 1. Data: 2004-08-20 14:55:16
    Temat: Potrzebne sformulowanie do CV :)
    Od: "BartekB" <b...@w...pl>

    Witam.
    Nie wiem jak, dla potrzeb CV, ubrac sensownie w slowa fakt, ze w razie
    koniecznosci nie widze problemu by zmienic miejsce zamieszkania dla
    nowej pracy :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 2. Data: 2004-08-20 15:38:28
    Temat: Re: Potrzebne sformulowanie do CV :)
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    "BartekB" <b...@w...pl> wrote in message
    > Witam.
    > Nie wiem jak, dla potrzeb CV, ubrac sensownie w slowa fakt, ze w razie
    > koniecznosci nie widze problemu by zmienic miejsce zamieszkania dla
    > nowej pracy :)
    gotowy na relokację na życzenie pracodawcy...

    Mariusz (Maniek) Milobedzki
    Toyota Camry 3.0 V6 [LPG]

  • 3. Data: 2004-08-20 17:08:35
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    jak mam ofertę, która mi odpowiada to piszę w sekcji"dane osobowe":

    imię, nazwisko xxxx xxxxx
    miejsce zamieszkania xxxx
    wiek, dzieci, bzdety
    dyspozycyjność: pełna
    możliwość zmiany miejsca zamieszkania: tak

  • 4. Data: 2004-08-20 17:55:40
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2004 17:38:28 +0200, "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki"
    <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >"BartekB" <b...@w...pl> wrote in message
    >gotowy na relokacj? na ?yczenie pracodawcy...
    Witam !

    Gotowosc do zmiany miejsca zamieszkania ze wzgledu na pracodace to
    mobilnosc. Pozdrawiam